Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, maar zitten niet in de weg bij het rijden, omdat ze enkel opblazen als je ook echt valt. Hier heb ik echter geen ervaring mee. Ik heb genoeg ruiters met zo'n ding voorbij zien komen, maar ik heb nog niemand weten vallen terwijl ze hem aan hadden.
1997suus schreef:Ik vind het maar rotdingen. Het maakt je houding al iets rechter dan wat je zelf doet dus krijg je er een andere zit door. Ik wil graag een natuurlijke houding dus ik draag het nooit.

vraag maar eens rond op het SGW gedeelte. justdiesel schreef:Mijn dochter van 7 jaar rijd sinds vorig jaar, ze heeft altijd haar bodyprotector aan just in case.
Maar nou hoorde ik gisteren dat als ze zou vallen ze zonder bp soepeler vallen als met.
Juist door zonder te vallen rol je je als een balletje op bij een val en met bp val je stijver.
Dit is wat mij vertelt is....
Nou heb ik er zelf nog nooit eentje aan gehad dus ik weet niet hoe zo'n ding zit, maar herkennen anderen mensen er wel iets in of is het onzin?

solina schreef:in belgie is het trouwens op wedstrijden al verplicht,moeten ze in nederland ook maar aanschaffen
En ik voel me toch een stuk zekerder, je kan zo makkelijk verkeerd terecht komen, en zo'n ding verkleind de kans op ernstig letsel aanzienlijk. Dus ik zeg; doen!