IMJ schreef:hutch84 schreef:of een stuk vloer zeil is steviger en kan je tussen de tralies weven
Idd.. als het werkt moet er wel wat anders tussen.. de deken zullen ze mgl niet lang heel houden!
Dit is natuurlijk bestrijden van een symptoom maar niet de oplossing/grondslag van het probleem....
Wanneer een paard op stal staat vind ik het juist het minste dat ze contact kunnen hebben met soortgenoten via tralies of andere manier. Erg sneu als dat dan ongedaan gemaakt wordt terwijl niet zeker is wat er aan de hand is...Is het geen optie om je paardje 24/7 buiten te houden bij deze stal of bij een andere stal?
Ik ben het er overigens mee eens dat een stalhouder de verantwoordelijkheid heeft om voor genoeg hooi te zorgen. En anders geen nieuwe klanten erbij nemen
. Ik snap ook dat je je op bepaalde punten moet aanpassen maar als ik het idee/gevoel had dat mijn paardje te weinig te eten kreeg dan ging ik niet wachten tot ze in ging vallen of de ribben zichtbaar werden. Jouw paard dus jouw beslissing over meer hooi! Succes!
!