Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tisby schreef:Ik weet niet hoe ik het lijstje moet aanvullen maar ik noemde al Mountain Horse, gaat t/m XXL en erg kwalitatieve kleding vind ik!
Misterylady schreef:Evelyne79 schreef:Decathlon heeft rijbroeken die heel elastisch zijn, ik kan met mijn maat 48 een maatje 40 aan
Meen je dat nou?
Welk type broek is dat?
Ik heb van rijbroeken meestal een maat 50. Dus in theorie zou ik daar dan in een 42 of 44 moeten passen?
Evelyne79 schreef:volgens mij type schooling maar dat zou ik moeten kijken of dat ook in de broek staat.
de maat 42 moet ik eerst ophijsen voordat ik opstijgwel goed voor je ego
![]()
ik wil een keer naar Antwerpen nieuwe shoppen.
Als je wilt wil ik je wel een rijbroek opsturen voor de verzendkosten, een ouwe van mij, is wel aan vervanging toe, naden die los laten of rits die geregeld openloopt maar voor het idee van de maat heb je er misschien iets aan? op de foto's onder het zadel in mijn profiel heb ik ze aan (behalve de witte rijbroek), op de laatste foto van mijn profiel sta ik er mee naast het paard
Nickytje schreef:http://www.vancranenbroek.nl/ Zij hebben voor op en rond stal ook vaak
degelijke goedkopere (stal)schoenen. Ook wind- en waterdichte jassen heb ik er vroeger
vaak gekocht voor bij de paarden. Ze hebben er dus geen specifieke 'paardenkleding',
maar zeker wel bruikbare zaken, ook voor de beter gevulden onder ons![]()
Helaas is die winkel vlakbij de nederlandse grens hier weg, ik kwam er graag
djuulsie schreef:Vind HKM niet zo lekker zitten. Die staan bij mij heel erg open aan de achterkant... tochtig
nickyu schreef:hebben jullie overigens allemaal rijlaarzen?
zo ja fabrieks of op maat gemaakt ?
laatste keer dat ik laarzen had was och denk een jaar of 30 geleden bijna
rij zelf uit gemak met jodphur broeken
maar heb nu een rijbroek ingepikt en dan is met een paar laarzen misschien toch wel lekker![]()
de mh passen iig niet