Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wendy_x schreef:even een vraagje van mijn kant, mijn paarden zijn ook 2 randebielen wat wormenkuren betreft(sleuren je tig rondjes door de stal heen),
je kan het dus gewoon door voer heen doen zonder dat de werking minder is ?
sheela schreef:Citaat:Een hand bij de neus vast pakken en dan in de zijkant van de mond de wormkuur er in spuiten. Tussen de wang en de tanden
Grote kans dat je paard een reaktie hierop geeft. Dan krijgen ze bijv een dikke lip. Is ook niet zo fijn.
Dilan1993 schreef:heb niet alle tips gelezen, dus weet niet of dit al gezegd is, maargoed
Neem een lege spuit en wat appelmoest. Doe 10 dagen van tevoren een beetje appelmoest in de spuit en geef dit aan je paard (iedere dag een klein beetje). Na 10 dagen geeft je je paard een spuit wormenkuur en erachteraan een spuit appelmoes. Dan nog een paar dagen weer alleen wat appelmoes inspuiten. Dan leert je paard dat spuiten niet alleen vieze pasta zijn.
NehnaDagmar schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik het met slobber nog niet heb geprobeerd, ga ik proberen!!! (verdere post)Spuit je dan gewoon die pasta in de slobber? / Ik vrees dat hij het niet eet met slobber(verdere post)