Ik had gister ook een strengere jury. Voor mij ging het wel goed, ze liep netjes aan de teugel, liep goed door, achter goed erbij, voltes gingen netjes. Alleen in de eerste proef sprong ze te vroeg aan. Aan beide kanten.. Ik heb laatste maand 3 wedstrijden gehad, en zelfde proefjes dus ze denkt het nu uit de hoofd te kennen. En ze weet dat ze daar ergens moet aan springen xd. Blijkbaar had ze het links niet gezien, ik sprong namelijk opnieuw aan. En er stond toen paard in galop houden, maar ik nam der expres terug ;$. Verder ging het wel goed. De 2de proef ging echt heel fijn (Fijner als 1ste), maar ze ging er met hals strekken aan het einde, er vandoor.. -.- Had ik dus -2. Uiteindelijk had ik in eerste proef 179 en 2de proef eignelijk 180 alleen omdat ze er vandoor ging 178. Maarja het was mijn 3de wedstrijd en heb ondertussen al 6 winstpunten. Maar toch baal ik dat ik1 puntje er vandaan zat en dat ze er vandoor ging.. Maar mijn paard kan nogal heet worden, bij mijn vorige wedstrijd was ze dat ook. Maar had toen toch 194, omdat als ze heet is ze wel met meer afdruk loopt. En gister was ze dus ook weer zo druk, maar deze jury vond dat waarschijnlijk niet zo mooi. ;p Maarja paardrijden is ook niet voor niets een jurysport, de 1 houd daar meer van. En de andere daar van ;d