Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anoniem schreef:Zeker geen Ariats! die zijn niet geschikt voor wandelen,stal uit mesten, en door de modder banjeren.
Verder slijten die heel hard en zijn ze erg duur( in verhouding met de levens duur..)
Mountain horse is naar mijn idee veel meer geschikt! echt degelijk en zeker heel geschikt om door de modder te banjerenEn kun je goed 3 a 4 jaar mee doen.
Sjors493 schreef:Anoniem schreef:Zeker geen Ariats! die zijn niet geschikt voor wandelen,stal uit mesten, en door de modder banjeren.
Verder slijten die heel hard en zijn ze erg duur( in verhouding met de levens duur..)
Mountain horse is naar mijn idee veel meer geschikt! echt degelijk en zeker heel geschikt om door de modder te banjerenEn kun je goed 3 a 4 jaar mee doen.
ariats gebruik IK ook alleen tijdens het rijden. om door de modder te banjeren, stallen te mesten, met de paarden te wandelen vind IK ze wel fijn!
verder hoor ik van iedereen om mij heen dat ariats fijn zitten en lekker lopen. Maar wel heel hard slijten in verhouding met de prijs. En dat de rijschoenen (dus de jophurs) helemaal niet geschikt zijn voor stallen enz. De terrain bijv. schijnt wel veel geschikter zijn. Maar ook daar ben je in een jaar doorheen. Dat is mij verteld door 2 ruitershops en door ervaringen van stalgenoten enz. Dus vandaar dat ik de TS ariats afraad en MH aanraad...

)Wil je ze hoger dicht hebben kijk dan naar model Smart.