Bedankt weer voor jullie reacties.
Target training ken ik wel! Is ook een goede optie, vooral omdat het antwoord van Pirelli tegenviel
ik snapte het antwoord wel maar kan er niet zoveel mee nu. Ze antewotwoorde dat ik bij spel 1 moet beginnen en langzaam opbouwen. Tijds indicatie is een jaar voordat ik bij 7 ben.. :S nou ja ik heb geduld, maar wat nou als ze ziek wordt en ze moet naar de kliniek. dan ga ik niet zeggen och over een jaar meisje.. dus target training gaan we doen/proberen 
Ik heb al een klikker, schijnt met paarden te werken dus we gaan het proberen. En dan ga ik haar ook zelf leren om op comando om te stappen. Moet mogelijk zijn 
mvdbijl schreef:Bij mij is het over gegaan door veel te oefenen, ook even rustig alleen op de trailer zetten, eten en eruit..
Kijk dat geeft moed
we hebben geduld en oefenen veel dus hopelijk komt het bij ons ook goed!
_Canter_ schreef:Jij hebt er toch een zekere druk op ivm je les. Zou je dat los kunnen laten? Dat je voorlopig gewoon gaat stappen en niks meer móet?
Succes weer!!
hmm, ja en nee. We pakten bewust de terug weg, dus haast en druk om thuis te komen hebben we nu niet. Dus we gingen stappend heen en met trailer naar huis. Maar ik heb nu weer even 2 weken geen les. Dus zal er tegendie tijd weer even over denken 
ojah bedankt voor die wip ik zal es vragen of papa hem wil maken 
en nog een toevoeging, je kan je paard laten ophalen door Annemarie/haar medewerkers.. maar het is bij mij ruim 250 km rijden vandaan. En dat ga ik mijn paard sowieso niet aandoen. Zelfs niet als ze geen trailer probleem had. Vind het niet nodig om zo te slepen met een paard. (persoonlijke mening ik val niet mensen aan die het wel doen).