Hiervoor heb je 2x per mnd dressuurles en/of 2x per mnd springles (mijn paard kan niet springen dusss...
)Starten op eigen cc is wel gratis, maar er word wel verwacht dat je 1 van de 2 dagen helpt.
Daarnaast zijn er clubkampioenschappen waar je gratis aan mee mag doen.
Uitjes, carnavalconcours en andere activiteiten moet voor betaald worden, evenals voor een lesweek...
Rijden in de binnenbak kan op vaste tijden maar moet per keer dat je er gebruik van maakt betaald worden (op zich logisch), buitenbak is vrij te gebruiken door leden.
Ik vind t best prijzig, heb 2 jaar terug al gedacht over te stappen naar een andere vereniging, maar ik was toen zelf zwanger dus had t weinig zin om over te stappen en ik rij al 25 jaar voor die vereniging... (ik zeg: dat verdiend een bloemetje!!!
-> moet ik m wel zelf kopen ben ik bang, zulk soort dingen zijn nl redenen voor mij om bij deze club weg te gaan!)Naar de les ga ik in het buitenseizoen eigenlijk amper, binnenseizoen wel, maar meer omdat je dan buiten toch niet kunt rijden

Weet nog niet wat ik ga doen... stalgenoot en eigenaar zijn ook al sinds jaar en dag lid dus....
Maar die groepslessen zijn dus niet verplicht.Wel "verplicht" zijn de achttaltrainingen in de zomer, op woensdag en vrijdagavond.
In de winter vind het plaats in een bak van 20 X 60 ongeveer. In de zomer op het gras. Maar het is maar 45 minuten