megrobyn schreef:braaf met longeren, je moet geen hoeven naar je hoofd krijgen..
haha Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ze doet alles braaf behalve in de wei naar je toe komen (ze loopt ook niet weg maar blijft staan tot je bij haar bent). Wormenkuur is iets minder leuk maar zeker wel te geven.
Delaja schreef:edit: niet goed kunnen springen en bang zijn voor water heeft niks met aangeleerde manieren te maken toch?
. Maar dat heeft niks met goede manieren te maken 
Mareng schreef:Het perfect gemanierde paard staat klaar met kruiwagen en riek en kijkt oplettend toe, hoe jij zijn stal uitmest..en zegt sorry, als hij er meteen weer een zooitje van maakt...
pernill schreef:Nee dan moet het ook gelijk goed, het perfect gemanierde paard doet zijn behoeftes in 1 hoek van de stal vóór je gaat uit mesten.
(Dus niet als je er net lekker vers, schoon stro in gegooit heb even uitgebreid gaan staan plassen)
. Zij plast in 1 hoek en mest de andere hoek, 3 scheppen en wat vlas op die plek en ik ben klaar
Succubi schreef:pernill schreef:Nee dan moet het ook gelijk goed, het perfect gemanierde paard doet zijn behoeftes in 1 hoek van de stal vóór je gaat uit mesten.
(Dus niet als je er net lekker vers, schoon stro in gegooit heb even uitgebreid gaan staan plassen)
Dan heb ik een perfect gemanierd paard. Zij plast in 1 hoek en mest de andere hoek, 3 scheppen en wat vlas op die plek en ik ben klaar
pernill schreef:Dan heb ik een perfect gemanierd paard. Zij plast in 1 hoek en mest de andere hoek, 3 scheppen en wat vlas op die plek en ik ben klaar
Delaja schreef:Hmmm ik denk dat aan de hand door water lopen en zich laten wassen wel onder goede manieren valt, wat dat betrt ben ik het dus met je eens Succubi!
Maar ik denk ook dat er genoeg paarden zijn die, ondanks een verder uitstekende opvoeding, toch niet zomaar door plassen gaan waden.
Omdat ik dit dus met mijn paard zo meemaak ben ik van mening dat zoiets toch niet met goede manieren te maken heeft, ze is er gewoon bang voor.

), na zo een 20 minuten begint hij het echt beu te worden...

jet99 schreef:en een paard kan bijna nooi helemaal perfect zijn! hij heeft altijd wel iets! bang voor water, het niet leuk vinden om gepoetst te worden, niet goed kunnen springen enz...
petitbrie schreef:ik heb zelf heel veel aan parelli gehad!

Weet niet waarom ie t zo doet, maar vind t wel humor
maar mijn paard heeft dan ook geen perfect gemanierd baasje