Wat doen jullie aan met winterpaardrijden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xGuusje

Re: Wat doen jullie aan met winterpaardrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 00:59

Als het echt heel koud is:

legging met paardrijbroek, t-shirt met lange mouwen, sweater, jas, muts op mijn hoofd (die ik met rijden vervang door een cap), sjaal, dikke handschoenen en niet te vergeten mijn paardrij thermolaarzen + dikke sokken natuurlijk (die zijn echt lekker warm :D)

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 01:06

als het ernstig koud is dan een legging onder mijn rijbroek, thermolaarzen. en dan een topje en een tshirt en een dikke trui.. Dan kom ik meestal niet heel bevroren van mn paard af.. en handschoentjes natuurlijk maar die heb ik het hele jaar aan.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 01:42

M'n winterrijbroek (fleece gevoerd), dikke skisokken, warme trui/vest, winterjas.
En verder gewoon m'n stalschoenen/jodphurs met chaps. En handschoentjes natuurlijk.

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:45

Als het echt koud is:
Legging, Rijbroek, Coltrui en Kingsland jas, en winterlaarzen en winterhandschoenen v Roeckl

Candylight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 14:16

Ik trek meestal een maillot aan, met daarover een thermobroek en dan mijn spijkerbroek of rijbroek.
Dan heb ik nog een hempje over mijn bh, een shirtje met lange mouwen, een super dikke trui en een dikke jas.
Sjaal om, handschoenen aan, muts op!
en dan heb ik meestal over mijn maillot nog een paar sokken (thermo sokken) en dan mijn stalschoenen of thermolaarzen.

:') úh ja, soms heb ik het dan nog koud. maar van het fietsen en het mesten krijg je het wel warm. En meestal als je eenmaal koud bent krijg je het ook niet meer warm hoor !!!

Cillos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 16:57

Wat hebben jullie allemaal veel aan zeg!
Ik doe wel eens een legging onder mijn rijbroek maar draag geen thermospullen.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:38

Ik doe altijd hempje - t shirt met lange mouwen - dik vest met dun fleecebinnenkantje - dikke wollen sjaal - warme jas - rijbroek - 2 paar kousen :)

En natuurlijk warme handschoenen en dan heb ik het wel lekker eigenlijk. Na een kwartier rijden weer warm en dan rij ik meestal in mn vest met sjaal :=

Miekemuis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:40

Legging, rijbroek, een paar korte kousjes, en dan dikke rijkousen erover, tshirt met lange mouwen, truin en dan diiikkkkeee jas :p en handschoenen!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:42

thermolaarzen, zo'n lekkere dikke thermobroek voor over je gewone rijbroek, dikke jas, sjaal, handschoenen.... :D (krijg het snel koud)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:43

carmen99

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 19:17

maillot onder de paardrijbroek en een paar extra warme sokken in de paardrijlaarzen...

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 19:55