belgikske schreef:kleren maken de man ......
Gha, dan zegt dat wel wat over mijn paard en mij. We rijden nog steeds met m'n zus haar helderblauwe dekje en teugels en dan ik met m'n kleding van de Zeeman er bovenop.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
paschja schreef:Paardrijden is een prima sport om oude kleding te recyclen, dus wat dat betreft ben ik + paard net een toverbal...![]()
Ik denk niet dat het paardmans veel uitmaakt hoe we d'r uit zien, zo lang het maar lekker zit bij paard en ruiter.

dan heb ik een grijze broek met roze strepen, shirt is net wat ik aan heb. ik ben helemaal niet bezig met hoe het geheel eruit ziet, als het maar goed zit. het ziet er denk ik regelmatig uit als een regenboog
heb er nog nooit een opmerking over gehad
Mindim schreef:Het maakt me niet zo veel uit hoe ik bij loop met het paard.
Ik ken mensen die het erg belangrijk vinden hoe ze op een paard zitten, perfect gekleed, de make up blijft al helemaal niet achterwege en een cap ziet er niet uit, dus die doen we niet op als we dwars door de stad rijden. Tja, ieder zijn ding.
)
Paard zal er vast niet mooier van gaan lopen denk ik dan
Moet ik er wel even bijzeggen dat ik zoiezo helemaal niet met mode of kleuren bezig ben hoor
Hier rijd ik in verschillende soorten kleuren, en al wat oudere kleding...ga echt niet met nieuwe kleren rijden, behalve als het een nieuwe rijbroek is natuurlijk! :