Per 1 April 2011 verhoging van de vergoeding voor Juryleden.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 11:08

Ik zou zeggen, schrappen dus. Doorkrassen en 20 euro neerzetten.

Scum

Re: Per 1 April 2011 verhoging van de vergoeding voor Juryleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 11:11

Moet in het weekend weer in dezelfde kring. Zal eens kijken wat ze er daarmee doen.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 13:04

Je kunt toch gewoon zeggen dat ze vergeten zijn de formulieren aan te passen naar de nieuwe vergoeding? Daar lijkt me niets mis mee en het is nog zo ook. Het hoeft niet eens onwil te zijn maar vergeten de aanpassing door te voeren.

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 13:12

kleinvosje schreef:
Of ze doen alsof ze het niet weten, aangezien alle secretariaten volgens mij automatisch de nieuwsbrieven krijgen zullen ze het echt wel weten...

haha, dat wilde ik niet zo opschrijven, maar dacht hetzelfde :o

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 14:03

Ik geef het gewoon aan dat het per 1-4 20 euro per dagdeel is. Heb wel het idee dat veel verenigingen nog niet op de hoogte zijn.
Ook zijn er juryleden die van mening zijn dat zij meer mogen vragen per dagdeel.

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 14:29

Ja, sommigen schijnen echt gewoon een bepaald bedrag te noemen dat ze willen hebben, echt belachelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 16:24

Ach ik trof vanmorgen ook een jurylid die niet op de hoogte was en laatst was er ook iemand die 20 euro wou hebben voor het jureren.. Ik vroeg nog of ze zo dichtbij woonde en dat was niet zo. Die was dus blijkbaar ook niet op de hoogte ;)

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 18:07

caro29 schreef:
Ik geef het gewoon aan dat het per 1-4 20 euro per dagdeel is. Heb wel het idee dat veel verenigingen nog niet op de hoogte zijn.
Ook zijn er juryleden die van mening zijn dat zij meer mogen vragen per dagdeel.

Hoe weet je dat dan?
Ik ben er nl nooit bij als andere juryleden hun vergoeding vragen/krijgen of sta er iig niet zo dicht op dat ik weet/zie wat ze krijgen.

Sommige verenigingen zijn idd niet op de hoogte en als dat niet zo dan vraag ik of ze op de hoogte zijn, zoniet, dan vertel ik dat de vergoedingen verhoogd zijn.

@ scum, je kan het idd toch gewoon doorstrepen en er 20 euro van maken?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 19:06

Attitude, ik had het er laast over met een collega jurylid. Zij had het meegemaakt dat er een jury zei dat ze zo goed was in het vak dat ze niet voor 20 euro ging zitten, en daarom het dubbele per dagdeel vroeg. Echt, ze zitten ertussen hoor...

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 19:13

Dat meen je niet, wat genant!

Ik heb wel een hekel aan van die kant-en-klare envelopjes waar de kortste route berekend is ipv de snelste.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 19:15

Ja echt, die zijn er hoor, ik schaam me an ook diep voor zulke collega's.
Bij hele grote wedstrijden zijn hier ook wel enveloppen, er is bijvoorbeeld een concours op 5 minuten FIETSEN, ik ga daar dan ook op de fiets heen en gebruik de auto van het secretariaat. Toch krijg ik de kilometervergoeding, terwijl ik op voorhand had aangegeven die niet te hoeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 19:22

Fitzroy schreef:
Dat meen je niet, wat genant!

Ik heb wel een hekel aan van die kant-en-klare envelopjes waar de kortste route berekend is ipv de snelste.

Dat hebben we hier zelden.. Gelukkig..

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 20:04

Citaat:
Hoe weet je dat dan?
Ik ben er nl nooit bij als andere juryleden hun vergoeding vragen/krijgen of sta er iig niet zo dicht op dat ik weet/zie wat ze krijgen.

Dat is niet moeilijk om daar achter te komen als je ook meewerkt op een secretariaat.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 20:23

Fitzroy schreef:

Ik ook! Ze hebben bij mij wel eens zo'n korte route berekend dat ik stukken moest overslaan. :))
Ik heb er ook een hekel aan als ze het geld er precies gepast in doen, tot op de cent nauwkeurig. Zelf rond ik het bedrag altijd af.

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 22:07

caro29 schreef:
Citaat:
Hoe weet je dat dan?

Dat is niet moeilijk om daar achter te komen als je ook meewerkt op een secretariaat.

Dat verklaart een hoop :)

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:03

Soms geeft een vereniging van tevoren aan dat ze de routeplanner gebruiken en het klaar leggen in een envelopje. Ze bieden dan wel de mogelijkheid om je kilometers van te voren aan te geven als je dat wilt, bijv. als je je schrijfster nog even ergens moet ophalen. Dat vind ik wel netjes.

Ik hoorde ook pas van een internationaal jurylid, die ook gewoon de hoge internationale vergoeding rekende als ze bij de basis kwam jureren.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 20:07

Nou, afgelopen weekend was echt prima geregeld. Juryleden hadden onderling een gesprek en iedereen wist het al wel.
Voor het komend weekend heb ik alweer een voorgedrukte in de bus met 15 Euro. Dat wordt dus strepen :)

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 22:41

Ik had vandaag ook een declaratieformulier gehad met daarop nog het bedrag van E15. Heeft het wel in P&S gestaan? Heb het veranderd en uitgelegd dat het per 1-4-11 was veranderd. Organisatie wist het niet.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 22:47

Ik was de laatste die het formulier inleverde en ik kreeg excuses voor het verouderde formulier.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 11:11

caro29 schreef:
Ik had vandaag ook een declaratieformulier gehad met daarop nog het bedrag van E15. Heeft het wel in P&S gestaan? Heb het veranderd en uitgelegd dat het per 1-4-11 was veranderd. Organisatie wist het niet.

Ja, daar heeft het ingestaan, volgens mij. Daarbij krijgen de wedstrijdsecretariaten dit soort wijzigingen ook gewoon door via de digitale nieuwsbrieven, denk dat het gewoon een beetje luiheid is door maar te zeggen dat ze het niet wisten...

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 12:04

@ karin ik was de 1e die het inleverde :D

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 13:06

kleinvosje schreef:
caro29 schreef:

Ja, daar heeft het ingestaan, volgens mij. Daarbij krijgen de wedstrijdsecretariaten dit soort wijzigingen ook gewoon door via de digitale nieuwsbrieven, denk dat het gewoon een beetje luiheid is door maar te zeggen dat ze het niet wisten...

Ik ben ook wedstrijdsecretariaat, maar ik krijg geen nieuwsbrieven.
Komt denk ik omdat we met meerdere mensen het secretariaat doen. :)
Maar het kan dus ook gewoon komen omdat er wat dingen langst elkaar heen lopen.

Nou ben ik meestal toch wel op de hoogte van zulke dingen, maar kan me voorstellen dat niet iedereen het weet. Gewoon even netjes melden, en ik en ik denk niet dat iemand er dan een probleem van maakt.

Zal eens even kijken of ik me ergens aan kan melden voor die nieuwsbrieven, toch wel handig.

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 14:04

Staat elke maand in de P&S van die nieuwsbrieven en ook op de KNHS site. Iedereen kan zich aanmelden en kiezen voor recreatie, bestuurders en officials, dressuur, subtop etc.