Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Schangah schreef:@Sjolvir helemaal mee eens.
Waar ze ook op moet letten is dat de rug van het paard/pony groot genoeg is om zeker een 18" zadel te kunnen hebben.
Dus geen rug waar het zadel over de T18 (aanhechting 18e rib) heen gaat komen. Vooral met een gewicht van 85 kilo kan dit hele grote problemen gaan geven. Dus compacte ponies vallen sowieso af!
En zeker geen pony met een weke rug.
. Dit staat ook in mijn lijstje van de beste dingen die ik in mijn leven heb gedaan.

Fem_daf schreef:Ik las al eerder de goede tip om iemand mee te nemen tijdens het kijken. Dit is echt belangrijk!
Als ik de foto's bekijk van bovenstaande site, er staan best wel mooie beestjes bij en ze zullen wel lief zijn.. maar de ruggetjes... sorry, maar ik ben bang dat je hier nog problemen mee kunt krijgen...
Dit geldt niet alleen voor deze diertjes maar bij elk paardje die je bekijkt, neem iemand mee! Iemand die er objectief naar kijkt en niet direct verliefd wordt door een oogje of een neusje in je nek.
Fem_daf schreef:Als ik de foto's bekijk van bovenstaande site, er staan best wel mooie beestjes bij en ze zullen wel lief zijn.. maar de ruggetjes... sorry, maar ik ben bang dat je hier nog problemen mee kunt krijgen...
troi schreef:Fem_daf schreef:Als ik de foto's bekijk van bovenstaande site, er staan best wel mooie beestjes bij en ze zullen wel lief zijn.. maar de ruggetjes... sorry, maar ik ben bang dat je hier nog problemen mee kunt krijgen...
Puur uit nieuwsgierigheid, wat vindt je mis met de ruggetjes van deze paarden?? Ik zie bij de beleerde paarden bij de meeste keurige ruggen..
borderjay schreef:Hoi hoi
Ik heb een super kruising fries die ik met mijn dochter deel
Hij is ong 1.55 en is echt súper!
In mijn profiel staan wel foto's van mij met hem,en hier één van mn dochter toen ze op school een onderling wedstrijdje had. (op haar school zaten ontzettend veel kinderen met paard/pony,dus hadden ze bedacht school kampioenschappen te organiseren)