PercyLeen schreef:Ik heb mijn vorige paard terug gedaan naar de vorige eigenaar (handelstal) ik zou haar ook voor geen goud terug nemen, interesseert me ook niet waar ze terecht zou komen, heel hard misschien maar dat paard heeft zoveel kapot gemaakt..waarom moet zij dit paard terug nemen? Ze heeft niet voor niets de keus gemaakt! Stel je eens voor dat je relatie uit gaat en je ex is er zooooooooooooooooooo verdrietig onder dan neem jij hem ook maar terug in huis omdat het zo sneu is Vjesta? Soms moet je keuzes maken en die zijn niet altijd makkelijk maar wel oprecht.
Ehrm, ik zei al dat ik het paard niet terug zou nemen, en ik neem ook geen exen terug.
. Heb er uiteindelijk voor gestudeerd
.
De verkopende partij heeft gemeld dat het een moeilijk paard was, paard is gekeurd, dus geen gebreken, een karakter valt niet te keuren daar wij niet in de hersens kunnen kijken. Denk wel dat verkoper er beter aan had gedaan een andere keuze te maken dan verkoop gezien het gehele verhaal. Maar zij is niet verplicht een paard retour te nemen en een koop ongedaan te maken op basis van het karakter want wie weet is er met harde hand gepobeerd te corrigeren, wie zal het zeggen. Waarschijnlijk een enkele reis kroketland.
.