Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marisjuuuuuh schreef:Het inderdaad een kwestie van vertrouwen in je paard, en tja... de 1 zit nou minder stevig in 't zadel dan de ander...
De ander ligt er na 1 bokje al af, en sommige kunnen veel dingen uit zitten....
Ik blijf ook prima zitten als 'n paard steigerd of bokt, das geen probleem.
Pluttersput schreef:Maar even een gewone vraag dan, voor de mensen die met cap rijden, en er fel op tegen zijn dat andere mensen geen cap dragen:
Dragen jullie in het verkeer altijd een helmpje? (skaten, fietsen, scooter?) Daar ga je net zo makkelijk mee onderuit, er zijn altijd dingen waar je geen rekening mee houdt, en er is altijd een onzekere factor.
Rijden jullie altijd met gordel om? Ook als je maar 5 meter hoeft te rijden bij wijze van?
Puur interesse hoor, verder niets
na t trainen ben ik ook nu altijd nog zowieso uyr langer op stal vaa schreef:heb alleen een cap op als ik buiten rij, en als het koud is.
op eigen terrein kan het me niks schelen, en heb ik ook geen zin om 'm op te zetten, is m'n eigen verantwoordelijkheid.
en mijn eigen keus,
ik vindt dat mensen zich gewoon alleen met zichzelf moeten bemoeien.
Vjestagirl schreef:vaa schreef:heb alleen een cap op als ik buiten rij, en als het koud is.
op eigen terrein kan het me niks schelen, en heb ik ook geen zin om 'm op te zetten, is m'n eigen verantwoordelijkheid.
en mijn eigen keus,
ik vindt dat mensen zich gewoon alleen met zichzelf moeten bemoeien.
Jij rijd jezelf namelijk naar het ziekenhuis als je valt en je paard geeft je een trap na, je doet je eigen operatie en zorgt voor jezelf als je een kasplantje wordt?
bevertje schreef:Vjestagirl schreef:Jij rijd jezelf namelijk naar het ziekenhuis als je valt en je paard geeft je een trap na, je doet je eigen operatie en zorgt voor jezelf als je een kasplantje wordt?
Nee maar jij hebt daar verder toch ook geen last van?
Vjestagirl schreef:Jij rijd jezelf namelijk naar het ziekenhuis als je valt en je paard geeft je een trap na, je doet je eigen operatie en zorgt voor jezelf als je een kasplantje wordt?
. Op de manege is een cap verplicht. Ik heb er geen hekel aan om ermee te rijden maar soms is het makkelijker omdat je je haren niet opnieuw hoeft vast te maken en in de zomer is het erg warm. Oh ja en met buitenrijden zet ik hem ook altijd op. Marisjuuuuuh schreef:Het inderdaad een kwestie van vertrouwen in je paard, en tja... de 1 zit nou minder stevig in 't zadel dan de ander...
De ander ligt er na 1 bokje al af, en sommige kunnen veel dingen uit zitten....
Ik blijf ook prima zitten als 'n paard steigerd of bokt, das geen probleem.
Ik heb dus altijd een cap op, zowel thuis als op wedstrijd. Vjestagirl schreef:Ik betaal het... Als mensen dat soort dingen niet deden, maar zichzelf fatsoenlijk beschermden, dan konden de premies een eind omlaag.