xrenox schreef:ik vind koude voeten zo erg!!!
ben nog steeds opzoek naar een oplossing.
die stickers lijken me wel fijn alleen wel duur.
kun je die warmte ijzers ook in je schoenen/ of laarzen dragen tijdens het rijden?
Wie iemand of er nog iets bestaat als stickers of ijzers idd iets tegen koude voetenn???
ik ga dit volgen!!!
Denk dat je die gelzakjes dan kapot maakt. Ik draag zo'n 3 paar van die dikke paardrijsokken over elkaar in mn thermolaarzen en heb nog steeds koude voeten
Vind als ik iedere dag die stickers moet gebruiken het ook een beetje duur worden dus ben benieuwd naar nog een hele goede tip
Die outdoorlaarzen?
) lijkt me niet zo'n goed plan, tenzij ze aan de binnenkant van je (waterdichte) laarzen zitten. Maar zelfs als dat wel gebeurt, de spanning is zo laag, er gebeurt echt niks met jezelf. Hoogstens zijn je zooltjes kapot. Maar dan moet je ze echt al wel onderdompelen.
. Maar de sealskinz zijn niet te dik en wind en waterdicht (je kan er mee in een emmer water als je wilt). Ook de leer/neopreen uitvoering is fijn, maar ik weet niet welk merk dat is. En tot slot zijn er van Kitt neopreen handschoenen, waarvan je het topje om kan slaan, zodat je wel alles kan doen (gespjes vastmaken) maar toch warme handen hebt. Die vind ik ook erg fijn.