Onder mijn witte rijbroek, draag ik een huidskleurige sting. Geen wit, zwart of kleur, dat zie je allemaal
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jori_X schreef:En dat nog een vraagje van mij: Op concours dan?
Want ik zie wel een mensen met een boxer onder een strakke witte rijbroek.. Nou sorry maar dat vind ik geen gezicht

Biskwie schreef:Ik zweer bij een sting, geen last van doorrijden, verschuiven, lelijke randen en andere elende. 's winters een goede mailot onder je rijbroek en ook geen last van een koude kont.
Onder mijn witte rijbroek, draag ik een huidskleurige sting. Geen wit, zwart of kleur, dat zie je allemaal
Verpleegsters enzo dragen ook rood onder wit!Shanna schreef:Biskwie schreef:Ik zweer bij een sting, geen last van doorrijden, verschuiven, lelijke randen en andere elende. 's winters een goede mailot onder je rijbroek en ook geen last van een koude kont.
Onder wit draag ik juist een rode string, enigste kleur de niet doorschijnt onder witVerpleegsters enzo dragen ook rood onder wit!
Ik draag altijd een zachte naadloze string. Hoef nooit te vissen.

)