Wel moet ik samen met m'n haflinger nog de nodige kilometers gaan maken.
Daar starten we zondag dan maar mee, Sanne! Zullen we eens een lekker rondje door de polder maken.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
DIVA2 schreef:Mijn vierdaagse staat op (héle) losse schroeven.
Vorig jaar heb ik een pittige schouder operatie gehad, leek het herstel goed te gaan(ging het eigenlijk ook wel) maar de laatste weken een serieuze terugval.
Zo serieus dat meedoen waarschijnlijk niet verstandig is. Puur ook om het feit dat de snelheid die je soms nodig hebt om in te grijpen er niet is.
Jullie willen niet weten hoe ik hier van baal maar moet wel realistisch blijven.
DIVA2 schreef:@ninie: ik heb mijn deelname officieel afgezegd.
Heb er lang over nagedacht en uiteindelijk de beslissing gemaakt.
En ik baal.....!!!!!
Te lang wachten met annuleren zou ook betekenen dat ik niets meer terug zou krijgen van de aanbetaling.
Nu is dat geen probleem, krijg ik alles terug en dat was best veel aangezien wij daar ook zouden blijven slapen en dochterlief ook een nachtje zou komen slapen.
Zag het al helemaal voor me, lekker sjokken door de bossen.
Wellicht volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Jammer hoor! Het had me erg leuk geleken om samen te rijden, maar gegrijp het wel.
Maar ik zit een beetje met de stalling; ik heb OdK gemaild of er ook een paddock of weilandje beschikbaar is voor "buiten werktijd", wacht nog op antwoord. Mochten ze dat niet kunnen bieden, moet ik op zoek naar andere stalling (ik vind het namelijk geen optie om de pony na gedane arbeid in een stal te gooien tot aan vertrek de volgende ochtend, ik vind het heel belangrijk dat hij bij dit soort evenementen 's avonds en 's morgens wat om kan klooien en alleen de nacht op stal doorbrengt). Iemand suggesties? stoer_san schreef:Wij doen ook mee!! Aangespannen, met m'n vader als groomMaar ik zit een beetje met de stalling; ik heb OdK gemaild of er ook een paddock of weilandje beschikbaar is voor "buiten werktijd", wacht nog op antwoord. Mochten ze dat niet kunnen bieden, moet ik op zoek naar andere stalling (ik vind het namelijk geen optie om de pony na gedane arbeid in een stal te gooien tot aan vertrek de volgende ochtend, ik vind het heel belangrijk dat hij bij dit soort evenementen 's avonds en 's morgens wat om kan klooien en alleen de nacht op stal doorbrengt). Iemand suggesties?
marjolein__ schreef:geen idee hoeveel er mee doen. ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk. Ik heb er in ieder geval heeeeeeel veel zin in!
@sanne2000: wanneer kom jij aan? Overnacht je ook bij OdK zelf?
Sanne2000 schreef:marjolein__ schreef:geen idee hoeveel er mee doen. ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk. Ik heb er in ieder geval heeeeeeel veel zin in!
@sanne2000: wanneer kom jij aan? Overnacht je ook bij OdK zelf?
Hey,
Ik kom maandag aan.. overnacht bij OdK in een tentje samen met Marlies405. Paarden staan daar ook gestald, of aan de overkant.. dat begreep ik nog niet helemaal, in ieder geval in de buurt!
En jij Marjolein? Wat voor paard heb je?
marjolein__ schreef:Ik kom samen met Kath. Wij komen op dinsdagochtend aan. Hebben kamer bij OdK en de paarden staan daar ook gestald. Ik zelf heb een Tinker en mijn vriendin heeft een Arabier. Wat hebben jullie voor paardjes? Wij vertrekken vrijdagavond weer. Waar komen jullie vandaan?
Wij hebben allebei een Haflinger. Wij vertrekken ook vrijdagavond weer.. Sanne2000 schreef:Stoer_san, waar logeren jullie nu? Wel in de buurt of kom je met de trailer op en neer?
marjolein__ schreef:leuk leuk leuk allemaal! heb er onwijs veel zin in! Vorige jaar de 4daagse in Barchem mee gedaan en zo van genoten!! Gewoon even een paar dagen alleen maar paarden, paarden en nog eens paarden
! Vind het ook wel een klein beetje spannend, heb geen idee hoe m'n Haf het gaat doen, hij is net 5 geworden, en die van mn vriendin wordt bijna 5, dus wij komen met 2 puppies haha Sanne2000 schreef:marjolein__ schreef:leuk leuk leuk allemaal! heb er onwijs veel zin in! Vorige jaar de 4daagse in Barchem mee gedaan en zo van genoten!! Gewoon even een paar dagen alleen maar paarden, paarden en nog eens paarden
Ik heb er ook ZOveel zin in! Vind het ook wel een klein beetje spannend, heb geen idee hoe m'n Haf het gaat doen, hij is net 5 geworden, en die van mn vriendin wordt bijna 5, dus wij komen met 2 puppies haha