ik heb een rits aan de achterkant. heb nog nooit te hoeven vervangen
lisaislisa
Geplaatst: 26-11-10 20:35
Ik heb QHP laarzen en na een jaar heb ik allebei de ritsen moeten vervangen Maar er zijn ook laarzen met een flapje op het onderste stukje van de rits, dan komt er geen vuil in.
M_D_H
Geplaatst: 26-11-10 20:38
ik merkte dat de rits aan de zijkant/schuinvoorkant mijn zadel baschadigde. een rits aan de voorkant vindt ik (sorry voor de mensen die het wel mooi vinden) echt afschuwelijk ik heb een rist aan de achterkant, de rits heb ik na 4 jaar moeten vervangen omdat er troep tussen kwam enz... maar dat heb je ook met een rits aan de voorkant/zijkant/schuinvoor(met mijn vorige laarzen dus ook last van gehad...)
Ik ga ze morgen kopen/bestellen, ik ben er nog niet helemaal uit welke ik wil maar ik denk dat ik zonder rits wil (Petrie Standard of Petrie Anky) of met rits achter (Cavallo Junior, Cavallo Polar II of Petrie Hampshire) .
ik ben net om voor lipicas en dat terwijl ik altijd derbys wilde
heijens
Geplaatst: 27-11-10 23:45
Dit heb ik ook gehoord. Vooral ook van de laarzen die ik had, Mountain Horse Sportive High Rider. Maar ik heb er nooit last van gehad. Wel een beetje goed onderhouden en dan is er niets aan de hand (zand er een beetje vanaf). Dus jaren plezier van gehad.
Ik heb vier jaar de MH sportive highrider gehad, en ik heb een keer allebei de ritsen laten vervangen. Ik heb nu alweer meer dan twee jaar de MH high kalliber, en daarvan zijn de ritsen nog prima. Je moet ze wel een beetje onderhouden. Je moet ze echt alleen dragen met rijden, en als er veel zand op zit de ritsen even wat aandacht geven. Goed afborstelen, en als ze stroef gaan een beetje siliconenspray erop.
mrie
Geplaatst: 30-11-10 01:16
Mij ritsen zijn nu voor de tweede keer kapot (mijn laarzen zijn 5 jaar) en dat is helemaal mijn eigen schuld. Ik moet gewoon de sporen er af halen als ik ze uit of aan doe en daar ben ik (alweer) te lui voor geweest. Grmbl!