Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
floor01 schreef:Om even op eerdere opmerkingen terug te komen, een airbag is geen bodyprotector! Althans, zo wordt hij niet gezien, je mag namelijk absoluut geen cross in met alleen een airbag!
Verder ben ik van mening dat een bodyprotector een ware uitvinding is, ook mij heeft hij al diverse malen wat blessures voorkomen.. Bespaar er echter niet op. Hoe goedkoper, hoe verschrikkelijker ze zitten (lees: ze zijn een houten plank). Ik heb een air-o-wear en die past zich zodanig aan mijn lijf aan dat ik niet eens voel dat ik hem aan heb.
Chaos schreef:floor01 schreef:Om even op eerdere opmerkingen terug te komen, een airbag is geen bodyprotector! Althans, zo wordt hij niet gezien, je mag namelijk absoluut geen cross in met alleen een airbag!
Verder ben ik van mening dat een bodyprotector een ware uitvinding is, ook mij heeft hij al diverse malen wat blessures voorkomen.. Bespaar er echter niet op. Hoe goedkoper, hoe verschrikkelijker ze zitten (lees: ze zijn een houten plank). Ik heb een air-o-wear en die past zich zodanig aan mijn lijf aan dat ik niet eens voel dat ik hem aan heb.
dat wist ik niet, weet je ook waarom?
Chaos schreef:floor01 schreef:Om even op eerdere opmerkingen terug te komen, een airbag is geen bodyprotector! Althans, zo wordt hij niet gezien, je mag namelijk absoluut geen cross in met alleen een airbag!
dat wist ik niet, weet je ook waarom?
waikiki_6 schreef:Om even op eerdere opmerkingen terug te komen, een airbag is geen bodyprotector! Althans, zo wordt hij niet gezien, je mag namelijk absoluut geen cross in met alleen een airbag!
[/quote]steenbok1980 schreef:Tot nu toe niks kunnen vinden wat kort genoeg is, iemand ervaring met zelf inkorten toevallig?
muts_marijke schreef:Ik vind de smartrider zo onwijs hard. Die blokjes zijn hard en hij sluit ook niet het zelfde als de race safe. Vind persoonlijk wel een heel groot verschil tussen de race safe en de smart rider. (niet aanvallend bedoeld trouwens)

steenbok1980 schreef:Iemand een idee welke grotere winkel veel verschillende merken en modellen op voorraad heeft? (Het liefst in het midden van het land) Passen is nog altijd de enige oplossing