Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kohtje schreef:Precies het stuk wat ze mij toe stuurde! Zo dekken ze zich in,altijd geld vangen.

Vonkie2009 schreef:bij ons worden de coupons geretourneerd als de betaling binnen is...
als organisatie weet je snel wie er ALTIJD iets te zeuren hebben en wie vaak afmeldt met smoesjes en wie er eigenlijk altijd zijn en als die afmelden dan is er vaak ook echt iets aan de hand.
Maaike_Ma schreef:bij een manege hier in de buurt moet je altijd het startgeld betalen ook al ligt er meters sneeuw dat je niet weg kan:S
Prisca schreef:Maaike_Ma schreef:bij een manege hier in de buurt moet je altijd het startgeld betalen ook al ligt er meters sneeuw dat je niet weg kan:S
Wil je zeggen dat daar de wedstrijden ook gewoon doorgaan met dat weer?. Ik vind het onverantwoord...
Lijkt mij dat als je een geldige reden hebt en dus ook een DA verklaring dat ze zich aan de regels moeten houden.

Prisca schreef:Sorry wel goed gelezen hoor.
Volgens mij is het zo dat je het idd verschuldigd bent maar met aantonen van een DA verklaring het terug krijgt. In iedergeval zo heb ik het ook altijd zo gedaan en ook 2x mijn geld terug gekregen. Toen werd er nog vooraf betaald tegenwoordig betaal jeop de wedstrijd dag. Wel afgemeld voor de belavond zodat ze de plek nog konden invullen.
Meldt je je af op de dag kunnen ze de plek niet meer invullen en lijkt het mij logisch.
Dit staat erover in regelement maar dan vlks voor de wedtrijd:
Indien het niet afmelden en/of het niet verschijnen wordt veroorzaakt door ziekte
van deelnemer of paard, dient binnen een week na de dag waarop gestart zou zijn
een doktersverklaring of een verklaring van een dierenarts te worden overgelegd;
dan worden alleen de administratiekosten voor de definitief ingeschreven paarden
in rekening gebracht, vermeerderd met de door de wedstrijdgevende organisatie
in rekening gebrachte kosten.
Ik vraag me af of dit dan veel minder is al het standaard bedrag?.