Wat kan/mag ik hier aan doen (kan het niet aanzien)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amyz

Re: Wat kan/mag ik hier aan doen (kan het niet aanzien)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 10:37

Pfoe gelukkig! Hoewel zo'n mens idd beter is een paar boeken kan lezen over paarden is het al een verbetering... Dit veulen kan ze iig niet verder kapot maken.. Dan maar hopen dat ze de 10-jarige wat beter behandelt..

Maar super van je dat je actie hebt ondernomen!

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:05

wat fijn dat ze het veulen wegdoet. je vraagt je idd soms af wat mensen denken.

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:17

Fijn voor het veulen! Jouw brief kon zo maar eens de druppel zijn geweest en daarmee heb je een veulen heel veel leed bespaard, en nog heel netjes aangepakt ook! Als ik een pet had zou ik hem voor je afnemen! :)

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 11:45

Namens het veulen: bedankt. ;)

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 11:57

met hard bewijs kom je het verst denk ik..idd bij politie en dierenbescherming (dus maak anders eens foto's/filmpjes van hoe ze longeert met je telefoon ofzo....) gewoon voor geval dat weet je

het gebeurt idd heel vaak.. nu help ik op stal waar een eigenaar 1x in de 3 weken komt ofzo, als ze haar aanspreken of ze er dan niet beter 2 kan verkopen zegt ze dat er geen weg gaan wat het zijn dr kinderen... (nja lekker hoe je met je kindjes omgaat dan) ze staan niet op volpension, worden alleen binnen en buiten gezet in een padock/uitloop dus ook geen gras wat ze voldoende voed.

krijgen van mensen op stal soms wat eten maar hun hebben t geld ook niet op hun rug groeien, en mesten soms de stal eens uit want die word ook niet gedaan...

Verschrikkelijk gewoon

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 11:58

lees net dat je brief gestuurd hebt :D super