Bianca71 schreef:Hallo allemaal,
Voor iedereen die een mening over ons heeft wil ik graag even mijn kant van het verhaal kwijt.
Kayleigh heeft in oktober 2008 aan mijn dochter gevraagd of ze de pony wilde hebben, want het was toch
niet wat ze zocht. Ze wilde er heel graag vanaf en was allang blij dat hij in zijn eigen stal kon blijven.
Hierop hebben wij aangegeven dat ze hem niet weg hoefde te geven, maar dat ze er
wel iets voor zou krijgen. Echt iets afgesproken is er nooit en zeker niet dat wij 270 euro zouden betalen!
Als dit wel zo zou zijn geweest hadden wij dit echt wel betaald. Want de onzin dat we "krap bij kas" zaten gaat
helemaal nergens over, net als de rest van het uit de duim gezogen verhaal.
Toen we echter op stal kwamen werd ons dringend gevraagd om de pony in te enten, want
dit was nog steeds niet gebeurd (ondanks herhaaldelijk verzoek van de medestalmensen). Ook niet ontwormd.
De hoefjes moesten ook gedaan worden, omdat deze al helemaal
gespleten waren. Hooi en stro wordt altijd gezamenlijk ingekocht en ook hier was
nog niks aan betaald volgens degene die dit ingekocht had. Het beestje stond in zijn
eigen stront omdat de stal al weken niet was uitgemest. Het paardje naast Billy zou ze ook verzorgen maar ook die was
al weken niet gemest.
Hier hebben wij Kayleigh nooit op aangesproken en het maar gelaten zoals het was en alle achterstallige
kosten betaald.
De luizen waar Kayleigh het over heeft en het castreren is pas maanden later gebeurd en daar heeft zij
niks mee te maken of schuld aan gehad. Hoe ze er bij komt dat wij dit vinden.....geen idee?
We hebben de pony nu 2 jaar (en staat op mijn naam!) en het is een superfijn beest waar we veel mee bezig zijn.
Waar het verhaal vandaan komt weet ik niet, want vorige week kwam ik Kayleigh tegen en zwaaide ze nog vrolijk naar me.
Ook met mijn dochter is ze 2 weken geleden nog naar een paar Friezen geweest, dus waar we dit aan te danken hebben?????
Ik kan nog veel meer kwijt, maar wil het hier bij laten. Ik zal ook niet reageren op verdere reacties en hoop dat jullie
je eigen conclusie kunnen trekken.
Ik zal ook een mail sturen naar Bokt.nl om deze discussie te verwijderen, want dit is pure laster. Als dit door blijft gaan doe ik
aangifte bij de politie.
Met vriendelijke groet,
XX
Het verhaal blijft toch echt hetzelfde...
jij ging een bijdrage betalen maar hebt het niet gedaan. Ookal is er geen vast bedrag afgesproken, je geeft toch iets voor een gegeven dier?
Wil je niks betalen, dan spreek je dat af alvorens de pony overgenomen is.
Het lijkt me ook beter om dit in het echt uit te praten.