Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:een cap is opgebouwd uit lagen polystireen, dat zit verwerkt in verschillend lagen, je ziet aan de buitenkant en aan de binnenkant dus niet of hij kapot is of niet.
Geloof me hij kan echt zwaar beschadigd zijn zonder dat je maar iets ziet!
Ik heb zelf eens een cap gesloopt na een goede val, had een nieuwe gekocht en wou toch weten hoe hij er van binnen uitzag. Toen ik hem opende leek het wel een puzzel! Al het polystireen was gescheurd/gebarsten en zelfs op sommige plaatsen verpulverd.
Nee voor mij gewoon een nieuw cappie als ik val!
Joycebunny schreef:als je cap na één harde val stuk is heb je volgens mij toch een slechte cap hoor
Ben met de mijne een paar keer voluit tegen de bakrand (ijzeren buizen) gevlogen en een paar keer tegen het zand en die was nog steeds niet stuk. Vind het ook verschrikkelijk zwart-wit dat iedereen hier zomaar '1 harde val of 5 jaar antwoord' terwijl dit allemaal afhangt van de kwaliteit van de cap, hoevaak je hem gebruikt, hoevaak je van plan bent te vallen, hoe voorzichtig je ermee omspringt etc. afhangt