Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xTweetyx schreef:jullie hebben het nu over hele andere dingen dan wat mijn vraag was.
ik had het over, dat mensen die hier in brabant steeds maar 1 wp rijden, en als ze dan boven de rivieren rijden, dat ze dan 2 wp rijden bv.
daarom was mijn vraag juist, of boven de rivieren het niv. dan lager was ofzo?
ik heb er niet zo veel verschil van gemerkt.
maar sommige bij mij op stal wel.
is het dan dat brabant wat sterkere ruiters heeft? dat verschilt natuurlijk wel per ruiter.

xTweetyx schreef:sorry hoor maar deze reactie slaat nergens op.
voordat je gaat reageren, kijk dan eerst op iemand zijn profiel naar de uitslagen van die gene,
want ik rij eig. altijd in de 200 punten,bijna altijd 2 wp per proefje,
en de vraag was in het algemeen niet tot betrekking op mij,
maar gewoon op andere mensen, die niet altijd wp rijden.
bertie schreef:Oh .. voor ik het vergeet duidelijk te zeggen.. het is natuurlijk SUPER dat jij steeds WP rijdt!
Citaat:nou dit is mijn eerste jaar dat ik wedstrijden rij(vanaf maart ongeveer)
maar ik deed de selecties mee in de E-l1. en wij reden maar met 9e, en er mochten er 6 door naar de brabantse.
!! Ik bedoelde meer dat wij bij de D pony's maar 5 hadden terwijl als er gewone wedstrijden zijn het er makkelijk 40 zijn. Groningen is dus echt klein qua paardensport. wouterpaard schreef:Even off topic over de hippiade.
Het lijkt mij helemaal niet raar dat er meer mensen winnen uit het zuiden bv wij (groningen) hebben vaak maar 1 of 2 die worden afgevaardigd. En andere provincies meerdere
Fitzroy schreef:Dan heb je dus niet goed gelezen. Ik zei juist dat de winnaars op de Hippiade niet alleen maar uit het Zuiden kwamen. Als het niveau daar daadwerkelijk zoveel hoger zou liggen zouden alle winnaars daarvandaan moeten komen en dat is niet zo.
xTweetyx schreef:sorry hoor maar deze reactie slaat nergens op.
voordat je gaat reageren, kijk dan eerst op iemand zijn profiel naar de uitslagen van die gene,
want ik rij eig. altijd in de 200 punten,bijna altijd 2 wp per proefje,
en de vraag was in het algemeen niet tot betrekking op mij,
maar gewoon op andere mensen, die niet altijd wp rijden.

wouterpaard schreef:Citaat:nou dit is mijn eerste jaar dat ik wedstrijden rij(vanaf maart ongeveer)
maar ik deed de selecties mee in de E-l1. en wij reden maar met 9e, en er mochten er 6 door naar de brabantse.
Weinig E pony's heb je hier ook. Maar dat er dan nog 6 doormogen van de 9!! Ik bedoelde meer dat wij bij de D pony's maar 5 hadden terwijl als er gewone wedstrijden zijn het er makkelijk 40 zijn. Groningen is dus echt klein qua paardensport.

wake_up schreef:Hier in de achterhoek hebben we ook grote kringen, maar bij ons gaan er volgens mij 1 op de 4 of 5 mensen door dacht ik. Hoe kan het eigenlijk dat er dan per regio zo'n verschil in zit? moet de KNHS daar geen richtlijnen voor maken?
Citaat:Dan heb je dus niet goed gelezen. Ik zei juist dat de winnaars op de Hippiade niet alleen maar uit het Zuiden kwamen. Als het niveau daar daadwerkelijk zoveel hoger zou liggen zouden alle winnaars daarvandaan moeten komen en dat is niet zo.
er had in mijn zin een als moeten staan.'Als' er meer winnen uit het zuiden is dat raar. _Lorette_ schreef:Die richtlijnen bestaan al heel lang. Hoe groter de kring, hoe meer deelnemers er door mogen. Volgens mij wordt het gebaseerd op het aantal deelnemers per klasse op de eerste selectie. (Maar pin me er niet op vast.) Kring NOV is bijvoorbeeld een grote kring, waardoor er veel mensen door mogen naar de regio. Nou ja, 'veel' is hierbij een verkeerde woordkeuze, want je hebt door de grotere hoeveelheid deelnemers ook minder kans.
Bij ons is dat rond de 1e selectie. wouterpaard schreef:Hoe doen ze dat peilen dan? (sorry als het een domme vraag is) want zoals hier moeten de wedstrijden het oa hebben van de mensen uit Friesland en Drenthe. Groningen heeft niet veel ruiters.