dus dan pak je de zweep bij het topje vast met je linker hand dus de zweep blijft rechts hangen en dan pak je hem weer vast met je rechterhand Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus dan pak je de zweep bij het topje vast met je linker hand dus de zweep blijft rechts hangen en dan pak je hem weer vast met je rechterhand Brittje schreef:volgens mij mag je hem niet wisselen, lijkt me ook niet handig onder de proef ....
je mag hem met groeten niet aan de rechterkant hebben ...
want hier krijg je dan -1 of -2 ....
DeadxStar schreef:Brittje schreef:volgens mij mag je hem niet wisselen, lijkt me ook niet handig onder de proef ....
Dan zou de zweep dus links MOETEN.
Een andere optie is er dan tnie, als hij niet rechts mag met groeten, en daarna mag je dus niet meer wisselen..
DeadxStar schreef:Brittje schreef:volgens mij mag je hem niet wisselen, lijkt me ook niet handig onder de proef ....
Dan zou de zweep dus links MOETEN.
Een andere optie is er dan niet, als hij niet rechts mag met groeten, en daarna mag je dus niet meer wisselen..
lovey_ou schreef:je mag hem gewoon in je rechterhand blijven houden alleen je mag er niet mee groetendus dan pak je de zweep bij het topje vast met je linker hand dus de zweep blijft rechts hangen en dan pak je hem weer vast met je rechterhand
Ben benieuwd waarom ze zijn verwijdert