Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
?? Sky_As schreef:ik ken een merrie, en die wilde we laten dekken (natuurlijk) en die merrie werd maar niet hengstig....na een paar weken toch maar een keer laten scannen....zaten er teelballen naast de eierstokken..dus ja, wat laat je dan in het paspoort zetten??
Alou schreef:zijn gewoon vragen die ik wil weten en hoe en wat. mijn 1e pony staat ook nog niet op mijn naam. en ik snap nog steeds niet waarom dat wel of niet zou moeten. het is geen eigendoms bewijs!?
xx
haha Alou schreef:Over 10 dagen komt mijn nieuwe paardje Brother Bear 7 jaar oud,
Nu heet hij nog Beauty maar dat vonden we geen leuke naam voor een ruin.
Waarschijnlijk vond het stamboek (NFPS) de naam en het geslacht ook niet bij elkaar kloppen,
want in het paspoort van het paard staat dat het een merrie is, maar het is toch echt een ruin!?
Het is een bonte kruising die helemaal waarschijnlijk geen fell pony in zich heeft.
Hoe kan dit gebeurt zijn!? en nog belangrijker. hoe onder ga je een geslachts verandering in het paspoort?
bedankt!