Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vivat schreef:Spuitbus 'helmverfrisser' van de ruitersportzaak krijg je je cap weer aardig schoon mee.![]()
In de wasmachine stoppen zou ik bang zijn dat cap óf wasmachine stuk gaat, tja in de vaatwasser, m'n ma ziet me al aankomen

Marizzz schreef:Toevallig viel het me een paar weken geleden op dat mijn cap niet meer zo lekker rook, dus leuk om de tips hier te lezen!
Maar ik vroeg me af: is zo'n helmverfrisser dan daadwerkelijk anders dan bv Febreze?

Ook kindertjes zweten in hun cap en voor de rest zweten ze totaal niet. Ligt dus wel degelijk aan de cap.
phormicola schreef:Ik zweet ook al na 10 minuten hoorOok kindertjes zweten in hun cap en voor de rest zweten ze totaal niet. Ligt dus wel degelijk aan de cap.
Mijn caps ruiken trouwens geen van allen muf of vies. Misschien een kwestie van nooit even in de buitenlucht leggen na het rijden? Ik vergeet die van mij namelijk altijd meteen op te ruimen en die liggen dan dus gewoon lekker te luchten

Feetje schreef:Pak inlegkruisjes kopen bij kruidvat, op maat knippen, in je cap plakken. Vangt zweet op en erna haal je em er zo uitklaar
T klinkt miss heel gek maar bij de ruitersportzaak hebben ze dit soort dingen ook alleen heten die capliners ofzo. En je betaalt 5 euro voor 3 stuks..