Mondoni Lifestyle boot

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Molzebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 21:35

Ik heb het korte model en ik ben er erg tevreden over!

Marije_Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 21:55

Ik vind ze wel mooi, eigenlijk niet alleen om dan mee te rijden. Maar ook gewoon in het dagelijks leven, zeg maar.
Wat kosten ze over het algemeen?

Maybritt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 22:09

Ja zijn inderdaad erg mooie laarzen!
Maar denk inderdaad ook niet echt fijn om te rijden.
Succes

dodo1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 10:38

Marije_Paard schreef:
Ik vind ze wel mooi, eigenlijk niet alleen om dan mee te rijden. Maar ook gewoon in het dagelijks leven, zeg maar.
Wat kosten ze over het algemeen?

Het donkere lange model kost 89,95, het korte model 69,95 en het lichte, lange model heb ik in de aanbieding van € 149,95 voor € 99,95

J0os

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 19:30

Ik heb ze ook!!
nu ongeveer een half jaar, ze zitten echt heerlijk, ik heb ze bijna iedere dag aan! naar de paarden, naar school alles.
Ze zitten heerlijk, alleen het nadeel is de neus was binnen een week al kaal ( smeer 1 keer per week in) dan zien ze er weer als nieuw uit!
Nu zijn de drukplekken van me hiel en voet helemaal doorgesleten heel het profiel is weg gesleten zijn nu super glad!
Ook zijn ze ijskoud als het vriesd ik doe er dan 2 paar sokken in en een plastic zak en dan overleef ik het wel maar zo hoord het natuurlijk niet!
wel zijn ze nog steeds super goed waterdicht !
jammer hoor want het zijn geweldige mooie laarzen ook fijn om paard mee te rijden.
Ik denk dat ik nu maar is echte dubarrys aan ga schaffen want ieder half jaar nieuwe mondoni lifestyles kopen is ook een bodemloze put:P
helaas

Air

Re: Mondoni Lifestyle boot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-10 20:17

Als je ze iedere dag gebruikt ben ik bang dat dubarrys het ook niet heel lang gaan volhouden :=

Ik vind ze triouwens absoluut niet heel koud, ze zijn niet zo warm als thermolaarzen maar ik heb er nu een nepwol zooltje in gelegd en met de wat dikkere paardrijsokken heb ik geen koude voeten :)
Ik heb trouwens die zonder teddy voering.

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 13:15

J0os schreef:
nu ongeveer een half jaar, ze zitten echt heerlijk, ik heb ze bijna iedere dag aan! naar de paarden, naar school alles.

Heb jij schoenen naar school aan die je naar de paarden aan hebt gehad? Dat stinkt toch enorm :o

J0os

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 18:53

Dressuurgek schreef:
J0os schreef:

Heb jij schoenen naar school aan die je naar de paarden aan hebt gehad? Dat stinkt toch enorm :o

haha nee hoor ik maak ze iedere dag even schoon.
Maargoed ik doe de opleiding dierenverzorging dus dat scheelt natuurlijk ook.
De boeren lopen op klompen en de mensen van paardenhouderij ook op laarzen
haha

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 19:24

@J0os; ow gelukkig :)

b0ukjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 11:58

Im wil ze graag gaan bestellen, ik heb maat 40, soms 39..
Zal ik dan de maat 40 bestellen of 39?
Zijn er roevallig mensen die ze ook hebben?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 16:21

Ondanks het feit dat dit een oud topic is, toch even een post. Immers is het onhandig om meerdere topics over 1 onderwerp te openen.

Ik wil deze laarzen aanschaffen als alternatief voor mijn thermolaarzen. Ik heb altijd de goedkoopste thermolaarzen van de eppeljeck, maar mijn voeten vriezen er echt kats af in de winter.
Ik las op internet recenties over deze laarzen dat ze lekker warm zijn, maar nu zie ik hier weer staan dat dat niet zo is.

Kan iemand mij zeggen of deze laarzen geschikt zijn voor de winter? Ik wil gewoon echt goede laarzen! Maar omdat ik hier altijd veel modder en mest tegenkom wil ik liever geen laarzen van 300 euro ofzo. 100 is dan nog een keer goed te doen. Vaak gaan ze hier toch niet langer dan 1 seizoen mee omdat ze gewoon veel te lijden hebben.

Iemand advies voor mij?

Air

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-13 16:40

Voor zover ik weet hebben de hogen geen ''bonte'' binnenvoering, de lage hebben dit wel.
Ik heb/had ook gewoon warme voeten in die hogen, als ik er wollen zooltjes in droeg :)

Mijnne zijn nogsteeds draagbaar, wel scheuren in het leer en de neuzen zit geen kleur meer op. :+ Heb vorig jaar maar de lage versie gekocht :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 15:46

zijn deze goed waterdicht??
ook in échte blub en plassen water...

(niet dat je alleen een droge voet hebt en vanaf je enkel zeiknat,dat idee)

dempsyflaing

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 22:45

Ik heb de hoge mondoni lifestyle en ze lopen heerlijk. Er zit geen bont binnenvoering in, maar je kan als het erg koud is er een bontsok in doen. Ze zitten bij mij wel ruim en ook een beetje los bij mijn kuit, maar dat ligt aan mijn kuiten.

Tot nu toe nog geen droge sokken of enkels gehad.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 08:25

dempsyflaing schreef:
Tot nu toe nog geen droge sokken of enkels gehad.

Niet? Dat is wel jammer... -O-

;)

dempsyflaing

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 09:44

Sorry.....was er niet helemaal bij, ik bedoel geen natte sokken of enkels, maar gelukkig wel droge voeten

Air

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-15 14:52

Dikke teleurstelling hier, ik loop af en toe nog steeds op de ouden(zitten wel scheuren in het leer), en heb 2 jaar terug ook de lagen gekocht. Maar omdat hier bontvoering in zit zijn die al snel te warm, dus nu weer de hogen besteld.

Heb je hoge wreven: laat ze dan maar staan... ze hebben ze smaller gemaakt #) Ik kom er niet meer in.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 16:53

Ooo nee dat is jammer. Ik heb de mijne nog steeds. Al jaren dus hoopte dat ze niet zouden veranderen voor het geval ik nieuwe moest...

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 20:32

Ik loop er ook nog steeds op, ik geloof dat ik ze nu al voor de vierde winter (bijna) dagelijks aan heb. Ik kwam er ook al achter dat het model inderdaad niet meer hetzelfde is, helaas, want eigenlijk zou ik ook toe zijn aan nieuwen..

Volgens divoza waren er te veel klachten over loskomende stof oid? Tenminste, dat was wat ze vorig jaar toen ik er naar vroeg vertelden.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-15 23:10

Ik hoop eigenlijk dat het model van EJ of Horka ofzo nog het oude model is.

Na een avondje met mn benen omhoog te hebben gezetten ben ik er met veel wringen en trekken ingekomen. Links ging alleen veel makkelijker terwijl die voet minder flexibel is.. kan dat mn wreef hoger is rechts of die laars is daar strakker. Even kijken hoe ze zitten als ik ze een paar keer aan-uit heb gedaan en er even op heb gelopen in huis. Weet van het vorige paar dat ze nog wel uitgelopen zijn.