Voor mijn 'little ladies' is het ook niet nodig, ik voel ze niet eens bewegen als ik sport.
Ik kan als een gek op en neer gaan springen en nog komen ze nauwelijks van hun plaats, dus een gewone bh voldoet voor mij
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Als ik er mee ren dan kan ik ze achteraf weer even terug stoppen.
En gezond zal het ook niet zijn idd.
geen geld om een lading dure sportbh's te kopen. De was doe ik niet zelf dus voor ik weer schone was heb moet ik een week wachten, en als je dan 5 tot 7 keer in de week rijd met elke keer een schone bh word dat wel een erg dure hobby. Nee bedankt, misschien als ik ooit klachten krijg, maar voorlopig vind ik het de moeite en het geld niet waard.
maar een sportbh heb ik ook niet nodig.
Lijkt me vrij logisch eigenlijk...
? Isegrim schreef:Ja en toen werden mensen niet ouder dan dertig, dus dat is niet echt een argument.

Isegrim schreef:H_Nalanta schreef:Zal toch wel meevallenhoe slecht het voor je borsten is?
Vroeger hadden ze helemaal geen BH's en holden ze ook door het bos heen..
Ja en toen werden mensen niet ouder dan dertig, dus dat is niet echt een argument.
...
Als je wat ouder wordt gaat alles wat slapper worden, en alles wat al die tijd gebungeld en gestuiterd heeft, heeft dan duidelijk nog meer te lijden. Zo werkt het nou eenmaal
H_Nalanta schreef:Zou dat komen door de ontbrekende BH's?
Ok, flauw!
Mja, ik snap dat het slecht kan zijn maar zo erg lijkt me stug..
Die van mij bungelen tenminste niet tot aan me rug met normale BH en heb toch redelijke..