Het belang van een sportbeha

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 14:16

Ik rijd zonder sport-bh, een gewone bh geeft mij stevigheid genoeg.
Voor mijn 'little ladies' is het ook niet nodig, ik voel ze niet eens bewegen als ik sport.
Ik kan als een gek op en neer gaan springen en nog komen ze nauwelijks van hun plaats, dus een gewone bh voldoet voor mij ;)

Nirvana_29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 14:18

Ik kan echt niet zonder sport bh, anders doet het gewoon pijn! :n

Lins_Vetra

Re: Het belang van een sportbeha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 14:20

Ik rijd niet met sportbh. Heb ook geen pijn tijdens het rijden ofzo :n

Maar ik moet wel zeggen dat als ik er 1 aan heb, het verschil wel merk.
Maar wat ik al zei, het doet geen pijn, waardoor ik het snel vergeet.

Ik ken iemand waarbij een sportbh niet hielp. Die heeft een borstverkleining laten doen om haar hobby toch te kunnen uitoefenen!
Daarna werd haar houding en zit stukken beter :j

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 14:21

Sport bh!
In een gewone bh verlies ik ze al bijna als ik moet bukken :') Als ik er mee ren dan kan ik ze achteraf weer even terug stoppen.
Dus als ik van plan ben te gaan rijden, trek ik idd m'n sportbh aan.
Heb heel wat bh's gepast bij Divoza ooit en dan gek springen in het pas hokje om te kijken of ze mee deinden of niet.
Heb er uiteindelijk 1 via internet besteld en die zit nog steeds prima. Beter dan triumph of shock absorber. Al zaten die niet verkeerd hoor. Enige nadeel vind ik dat je zo gaat zweten ertussen, dus bij een opvolger kijk ik daar ook even goed naar. Maar het grote voordeel van deze is de goede band, zit strak zat maar knelt niet.

Ik kan echt heel moeilijk goede bh's vinden in 70D maar een goed passende sapph staat nog op m'n lijstje (al moet ik daar 75 van hebben). Marlies Dekkers zitten mij niet lekker etc etc.
Dus m'n sportbh niv. 4 blijft voorlopig toch echt nog de favoriet wat betreft sporten.

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 14:22

Ik rijd vaak wel met een sportbh, met een gewone vliegen mijn tieten eruit _O- Maar met een Saphh kan ik wel rijden, daar blijft alles gewoon goed zitten. Heb een D cup

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 14:23

Hier practisch altijd een sportBH. Als zijn het allemaal wel merkloze :+ Maar de bandjes van gewonen bh's zakken altijd af en het zit gewoon beter (jogt net wat minder mee... niet dat ik echt last heb van meebewegende borsten. En dan heb ik maar een 75B

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 14:40

Ik vind het trouwens ook echt geen porum als je zo'n vrouw op een paard ziet zitten met nét iets zwaardere borsten waarbij de borsten flink aan het bouncen zijn. Ziet er gênant uit. :P En gezond zal het ook niet zijn idd.

cmatthijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 14:56

hier ook een fan van sportbeha's!! ik heb die van de hema en vind ze heerlijk zitten.

alles blijft op zijn plek en gaat niet stuiteren en de bandjes zakken niet af waardoor alles eruit floept.
vooral afgelopen weken kon ik niet meer zonder mijn sportbh, nu ik zwanger ben is alles nog groter en zwaarder geworden. ik leef dus echt in mijn sportbh's nu!

Steefnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 15:16

Ik rijd ook altijd met sportBH. Vind doorzitten met een gewone BH helemaal verschrikkelijk... Dan gaat alles pas schudden :D
Mijn sportBH heeft overigens wel beugels. Ik heb een zwarte en een witte Fila.
In de winter draag ik ze ook veel, vind mijn voorgevel mooier in een strakkere BH. In de zomer komt een sportBH boven tops uit, dat vind ik wel een nadeel overigens.
Ben nog op zoek naar een zonder beugels, met kruisbanden op de rug. Dan kan ik hem ook dragen bij Zumba onder een hippe haltertop ;)

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 15:23

Ik rijdt zonder. Eigelijk nooit echt last gehad.
Maar zag een paar maanden terug een filmpje dat het totaal niet uitmaakt of ze nu groot of klein zijn toch bewegen ze "te" veel en dus prettiger als je er wel een draagt. Dus ben wel van plan er eentje te gaan dragen nu nog een goede betaalbare vinden.

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 15:58

Als het om sport-BH's gaat betekent 'goed' meestal ook wat duurder. Als je wat grotere borsten hebt, kun je beter niet voor de BH's van twee tientjes gaan. Ik vind de Shock Absorbers zelf nog meevallen (tussen de veertig en vijftig euro), zeker gezien de kwaliteit. Ik heb andere BH's geprobeerd, maar die vallen qua ondersteuning en stevigheid in het niet bij SA's.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-10 16:00

Isegrim, ik heb 75D, niet echt klein denk ik, en vind toch de Livera's fijner dan bijvoorbeeld de Triumph. Het is maar net wat je zelf het prettigst vindt...

Jenn_Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 16:02

Ik rijd ook altijd met sportbh! :)) Zonder voel ik me (vooral met doorzitten) niet echt gemakkelijk :P

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 16:03

Sinds ik uberhaupt iets heb om een bh voor te dragen heb ik nog nooit met sportbh gereden, maar ik moet zeggen dat ik hem ook niet gemist heb met mijn maat 75C. Heb nog nooit last gehad met een normale bh en daarnaast heb ik als arme student :') geen geld om een lading dure sportbh's te kopen. De was doe ik niet zelf dus voor ik weer schone was heb moet ik een week wachten, en als je dan 5 tot 7 keer in de week rijd met elke keer een schone bh word dat wel een erg dure hobby. Nee bedankt, misschien als ik ooit klachten krijg, maar voorlopig vind ik het de moeite en het geld niet waard. :n

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 16:08

Nirvana_29 schreef:
Ik kan echt niet zonder sport bh, anders doet het gewoon pijn! :n

Precies! De gedachte aan rijden zonder sportbh doet al pijn :x

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 16:09

Mijn boezem is niet al te groot dus ik doe het lekker met een goede ondersteunende normale BH. Als ik een slechte bh draag dan doet het bij mij ook zeer := maar een sportbh heb ik ook niet nodig.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 16:11

Zal toch wel meevallenhoe slecht het voor je borsten is? :')
Vroeger hadden ze helemaal geen BH's en holden ze ook door het bos heen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 16:26

nou dat klotsende boobs niet zo goed zijn voor 't behoud ervan, daar hoef je toch geen wetenschapper voor te zijn omdat te onderkennen :') Lijkt me vrij logisch eigenlijk...

Maar inderdaad, hoewel ik wel een C-cup heb (niet dat dat megabijzonder groot is, verre van... Maar ik heb wel ' iets' ) geen geklots en geschud hierzo... En dan liever gewoon een stevige BH van Sapph idd :j

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 16:27

H_Nalanta schreef:

Ja en toen werden mensen niet ouder dan dertig, dus dat is niet echt een argument. :P

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-10 16:28

Inderdaad, plus dat vroeger niet altijd alles beter was. Vroeger reden ze ook zonder zadel, en toch rijdt bijna iedereen nu met. Is dat dan niet goed ;-)?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 16:29

Isegrim schreef:
Ja en toen werden mensen niet ouder dan dertig, dus dat is niet echt een argument. :P

Zou dat komen door de ontbrekende BH's? _O-

Ok, flauw!

Mja, ik snap dat het slecht kan zijn maar zo erg lijkt me stug..
Die van mij bungelen tenminste niet tot aan me rug met normale BH en heb toch redelijke.. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 16:30

Isegrim schreef:
H_Nalanta schreef:

en 't lijkt me niet alleen daarom te gaan, maar ik vind het zelf heel logisch dat alles wat losser wordt als het gaaat schudden en de vorm niet echt behouden blijft...

Slecht is 't niet mss, maar ik draag toch liever een goede beha dan dat ik over 10 jaar een afgezakte voorgevel heb ;( ...

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 16:32

Hannah, zou dat niet zijn omdat jij nog tamelijk jong bent? ;) Als je wat ouder wordt gaat alles wat slapper worden, en alles wat al die tijd gebungeld en gestuiterd heeft, heeft dan duidelijk nog meer te lijden. Zo werkt het nou eenmaal ;)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 16:32

Blue_Eyes schreef:
Hannah, zou dat niet zijn omdat jij nog tamelijk jong bent? ;) Als je wat ouder wordt gaat alles wat slapper worden, en alles wat al die tijd gebungeld en gestuiterd heeft, heeft dan duidelijk nog meer te lijden. Zo werkt het nou eenmaal ;)

Ah ja, zit wat in! :)*

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 16:33

H_Nalanta schreef:
Zou dat komen door de ontbrekende BH's? _O-

Ok, flauw!

Mja, ik snap dat het slecht kan zijn maar zo erg lijkt me stug..
Die van mij bungelen tenminste niet tot aan me rug met normale BH en heb toch redelijke.. :o

Ik bedoel meer dat we nu meer weten over wat goed en slecht is voor ons lichaam dan pakweg drieduizend of zelfs honderd jaar geleden. :P