Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
M'n laarzen nu wel, maar die gebruik ik ook echt alleen nog maar om te rijden, rondlopen daar op is echt een verschrikking op dit moment.vordur schreef:Hoe zorgen jullie er dan voor dat de broek NIET onhoog kruipt.
).
. Vind de grootte van de glimlach van de ruiter en het plezier van het paard nog altijd belangrijker dan of ze wel de juiste outfit aan hebben. 
mlc schreef:mimeslosydy schreef:oke hier mjn lijst:
1.omdat je jezelf anders doorrijd
2.het zit verrot
3.rijbroeken zijn heel mooi en zitten lekker als je de goede merken koopt!
4.je komt niet in je laarzen (zeker weten als je leren laarzen hebt zoals ik die strak om je kuit zitten, en anders heb jij hele wijde plastic laarzen!)
Hoe bedoel je doorrijd?
Ik vind dus dat rijbroeken echt vervelend zitten en ik vind het echt lelijk staan. Niet de kleuren oid, maar gewoon de broek. Maakt niet uit welk merk, want de vorm is en blijft 't zelfde. Bij mij staat 't al helemaal lelijk, omdat ik eigenlijk niet 'breed genoeg' ben voor rijbroeken. Ze zitten dan altijd losjes om mijn benen en heupen heen, wat het nog lelijker maakt.
Je komt wel in je laarzen met een skinny jeans. Rubberen laarzen, leren laarzen, chaps ík heb daar nooit problemen mee gehad.
die zitten wel heel lekker..