Miss moet je zo'n rijbroek proberen met aan de binnenkant kunstleden ofzo..
Tineeex
Geplaatst: 28-07-10 21:55
kunstleder**
xIrisxLove
Geplaatst: 28-07-10 22:41
Ik heb dat nooit meegemaakt.. Ik had wel vaker wat duurderen. Misschien moet je toch eens wat een duurdere kiezen. Gewoon kijken of die het beter houd. Ik ben wel aan de dunnere kant. Maar ik doe wel 2 jaar met een broek.
x
helmab
Geplaatst: 04-08-10 21:11
Ik heb nieuwe broek gekocht van PK heb het nog nooid gehad maar zit goed bij Divoza voor de helft ze hadden nog heel veel broeken voor de helft
michellatjuh
Geplaatst: 09-08-10 13:12
De eurostar rijbroeken doen het bij mij heel goed en gaan lang mee
moonfish13
Geplaatst: 09-08-10 13:17
Ik pas ook weinig broeken en wel in die van de decathlon. Alhoewel ik zelf niet een maatje meer heb, mijn probleem is dat ik er veelal nog een keer in pas. Laatst heb ik een kentucky gepast, die zat als gegoten! Ze vallen wel klein, het enige nadeel. Harry's horse valt ook klein is mijn ervaring.
In een goede rijbroek moet je investeren. Je kunt beter 1 of 2 echt goede kopen (bijv. van €130,- p/s) waar je vervolgens een paar jaar mee kan doen, dan ieder seizoen weer opnieuw twee van €30,- moet kopen. Dan ben je goedkoper uit.
Ik heb een Cavallo broek waar ik al 3 jaar mee doe en die ziet er nog als nieuw uit. Hetzelfde geldt voor een ES broek die ik heb. Anky's vind ik zelf niet zo fijn, duur en te weinig kwaliteit voor die prijs.
Nicole_tal
Geplaatst: 10-08-10 19:35
Rijd je misschien veel zonder zadel? Hier slijten rijbroeken meestal erg snel van!
Ik kocht onlangs een HV rijbroek met (kunst?)lederen zitvlak en het leder begon na enkele weken aan de binnenkant van mijn billen al te scheuren. Ik heb de broek terug gebracht naar de winkel en een nieuwe mogen kiezen.
Ik heb dit nu ook met een witte rijbroek van Equilook die ik nog niet ongeloofelijk veel gebruikt heb.
Dit zijn beiden niet extreem dure merken maar ik heb dit (een hele tijd terug) ook voorgehad met een Cavallo die me wel €160 gekost had... :s
Ik rijd nooit zonder zadel, mag ik niet van de eigenaar van Almé. Dus daaraan kan het niet liggen. Ik weet dat het bij mij vooral komt doordat ik als ik naar de manege ga ver moet fietsen... Heb nu een Cavallo met lederen zitvlak besteld, ben benieuwd