Rijhandschoenen die niet meteen kapotgaan

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Rijhandschoenen die niet meteen kapotgaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 19:55

Laat Roeckl aub voor wat ze zijn als je goede handschoenen wil. Heb er nu van hertenleer, vielen in prijs dik mee en doe er al erg lang mee bij intensief gebruik :j

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:00

Is dat niet veel te dik?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:21

hertenleer bedoel je?
Mijn handschoenen zijn iig absoluut niet dik... :) Voel alles nog fijn enz.

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:27

ik verslijt ook een hoop handschoentjes, alleen men witte roeckls zijn nog mooi haha :P

t ligt er ook heel erg aan wat je er mee doet, hoevaak je er mee rijd enz. ik veeg en mest er mee enzo, dan gaat t hard, ook is water niet zo fijn voor ze!

ik heb altijd een paar 'oud' voor traning en een paar nieuw voor netjes (excl wedstrijden) en deze zijn dus van roeckl, kieffer en BR ;)

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:33

Heb ook ooit hertenleren handschoenen gehad (edit: lekker dun soepel leer), heerlijk, heb er jaren meegedaan tot de gaten echt te groot geworden waren om nog fatsoenlijk mee te kunnen rijden (snik). Ik heb nu van die simpele dunne katoenen met een klittenbandje om de pols en rubber nopjes, maar die zijn al oud. Wel nuttig topic trouwens, ben toe aan nieuwe handschoenen, blijf het dus even volgen.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 21:10

roeckl zomerhandschoenen. Daar rijd ik zomer en winter mee. Alleen rubber teugels vinden ze echt niet leuk