Nee, ik zou het ook niet doen. Wil echt zeker weten dat ie precies goed past en lekker zit. Vanaf internet kan je wel zoeken op de goede capmaat, maar hij kan altijd net iets anders vallen omdat iedereen een andere hoofdvorm heeft. Dus nee, ik zou zoiets alleen in het echt kopen... Plus dat je dan makkelijk in de winkel kan vergelijken door verschillende caps te proberen
dewixx
Geplaatst: 13-06-10 20:25
als ik zeker weet dat hij past wel anders niet doen. gewoon in de winkel
Cyrilletje
Geplaatst: 13-06-10 20:26
Nee, misschien alleen als het precies dezelfde cap is als ik nu heb (zelfde merk, model en maat) waarvan ik weet dat hij goed past.
_DP_
Geplaatst: 13-06-10 20:31
Ik heb mijn cap steeds in de winkel gekocht. Maar als ik een nieuwe zou kopen omdat deze stuk gaat zou ik hem misschien wel via internet kopen. Als je de maat weet zou ik niet weten waarom ik dat niet zou moeten doen.
viefs
Geplaatst: 13-06-10 21:54
ja, ik zou dat wel doen, maar zoek dan wel in de buurt zodat ik hem zelf kan zien voordat ik hem betaal...en kan zien of hij nog helemaal heel is.
Lanita
Geplaatst: 13-06-10 22:10
Nee. Of mijn oude cap zou kapot zijn, en ik zou die cap fijn vinden. Dan zou ik best dezelfde cap kopen(zelfde maat, merk etc). maar toch ga ik liever naar de winkel toe.
sarona27
Geplaatst: 14-06-10 00:06
weet ik niet in een winkel kan je toch altijd passen ik zou toch liever naar een winkel gaan
Als je je eigen maat weet en de cap valt niet groot of klein uit, waarom niet?
Manou
Geplaatst: 14-06-10 08:20
Liinn schreef:
Als je je eigen maat weet en de cap valt niet groot of klein uit, waarom niet?
Omdat dezelfde maat bij verschillende merken toch anders kan zitten. Ik heb twee caps van verschillende merken en daar is de pasvorm toch best verschillend van terwijl ze op zich allebei passen. Daarom zou ik ook alleen via internet een cap kopen als ik weet dat het model goed past.
Naatjew
Geplaatst: 14-06-10 12:45
wat ik vaak doe is dat ik even langs de ruitershop in de buurt ga en dan het artikel ga passen en bekijken of ik het echt wat vind en dan kijk ik op internet of het goedkoper kan en dan weet je je maat ook en of het goed zit. van rijbroeken en cap heb ik altijd hetzelfde merk en type en dan weet je je maat ook en dan is het geen probleem. als je dit allemaal niet doet, dan moet je even kijken naar de voorwaarden om te ruilen enz. als dit goed geregeld is dan kan je gewoon via internet bestellen en als het niks is kan het het terug sturen.
carolienuh
Geplaatst: 14-06-10 16:54
Ik zou altijd een cap in een ruitersport zaak halen, dan is het natuurljk wel wat duurder maar je weet zeker dat het [meestal] goede kwaliteit is en dat hij niet klemt of te groot is .. dat is mijn menig
Ik zou eerder uit winkel halen omdat de winkel hier een paar straten verder is Haha maar verder lijkt het me wel irritant als je verkeerde maat hebt ofzo en ik ben ook ongeduldig
annoniemm
Geplaatst: 16-06-10 14:36
Nee zeker niet maar dat komt vooral omdat ik een eigenwijs hoofd heb wat in eigenlijk geen één cap past, het was een ware ramp om mn huidige cap te vinden
Ik heb meestal heel erg last van die stel-ring die achterop zit, dus ben ik altijd heel lang op zoek naar een fijne cap die ook na een tijd nog geen pijn doet. Als ik er dan eenmaal een heb gevonden en ik weet de maat, heb ik er geen problemen mee om het via internet te halen.
plien26
Geplaatst: 18-06-10 20:38
Ik koop heel soms iets van internet maar als het gaat om een cap of kleding dan ga ik altijd naar een ruitershop!
Stinkaardbei
Geplaatst: 18-06-10 22:24
Ik denk het niet eigenlijk, maar ik hou sowieso niet van online bestellen, omdat dingen altijd anders uitvallen etc.
Ik heb net een cap besteld via internet.. Als het goed is , heb ik hem maandag binnen.. Scheelde me 20 euro met de twee ruitersportzaken hier in de buurt .. Ben wel eerst bij de ruitersportzaak wezen passen welke maat ik moet hebben .. En toen besteld ..
mairead
Geplaatst: 20-06-10 17:38
Alleen als het veel voordeliger is om via internet te kopen (en dan rekening houdend met verzendkosten). En dan zou ik vantevoren eerst wel even hetzelfde merk en model wat ik op het oog heb in een winkel passen om uit te zoeken wat de juiste maat is voor mij, voordat ik de bestelling plaats...
strawberrry
Geplaatst: 20-06-10 21:26
Ik zou het persoonlijk niet doen want je weet maar nooit straks past ie niet ik vind een cap belangrijk dus wil ook een goed passende cap en daar voor wil ik toch liever wat meer betalen
Als je hem bijvoorbeeld al een keer gepast hebt dan kan het wel denk ik. Maar zo een cap kopen zonder ooit gepast te hebben zou ik niet doen.
sazsie
Geplaatst: 21-06-10 14:37
Nee, want een cap moet wel een goede pasvorm hebben. En eventueel retour sturen ed, is in mijn ogen een groter gedoe als even naar een ruiterzaak rijden/fietsen. Of je moet die zelfde cap al eens in een winkel gepast hebben...dan is het een ander verhaal.