Wie gaan er deze zomer naar Ameland?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 18:26

marit_xx schreef:
hahahaha jaaaa was jij dat wel!
ik dacht ook al uhmmm zou k wat zeggen of niet maar ik wist het niet zeker dus dacht neeenee durf ik niet :P haha

okee ja indd dan is het wel lekker in je eentje!
vandaag was mijn boyfriendd een dagje over gekomen en ging mee op zijn mountainbike, jaja over de ruiterpaden :P
maar Kido werd daar een beetje drukjes van maar goed ze bleef braaf.
toen richting strand gereden en toen dacht ik schijttt ik ga gewoon het strand op met der.
en van het een komt het ander, en zo hebben we op onze 2e dag al lekker gecrosst over het strand,
terwijl ik eerst zei, nou misschien de laatste paar dagen dat ik het strand op ga, maar denk het niet hoor :P
ik ben helaas me kabeltje vergeten maar heb een foto met me telefoon gemaakt van me camera dus hier een indrukje :D.
Afbeelding

helaas werd ze daarna super druk dus ben ik maar gauw de duinen ingegaan,
maaar ik ben supeeeer trots op me kleine monster, want dit was haar allereerste keer op het strand :D.

Leukkk! Lekker snelle pony heb je :) Ben je inmiddels alweer op het strand geweest?
Met ankie ben ik bewust steeds niet in rengalop gegaan (behalve dan de laatste keer) want ik weet gewoon dat als ik dat 2 keer gedaan heb ze de derde keer denkt 'oh leuk, rennen!' en dat ze dan haar eigen plan trekt ;) Dat heb je met die eigenwijze haflingers ;) Maar het is wel superleuk om zo hard te gaan, eigenlijk kan je dat alleen maar goed op het strand doen.

@naath86: idd, wat bluebontje zegt. Je hebt dus genoeg strand waar je de hele dag mag komen :)

@moorke en marit: gingen jullie nog mee doen met die wedstrijd?

Moorke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 21:21

@ marrit: Als je dit nog leest en morgen wilt rijden wil ik wel samen als je dat leuk vind. Al wil mn paard (vrees ik) niet voorop..
De allereerste keer hier op ameland ben ik bijna niet in galop/rengalop over het strand geweest. 2e keer wat meer en nu laat ik hem gewoon gaan en kunnen we ook eindelijk door het water galopperen. Ben zelfs mn peesbeschermers kwijt geraakt. Hij wil nu alleen nog maar hard. Maar ik heb altijd nog wel de controle gelukkig. Eerst was ik ook wat voorzichtig over de zware paden maar daar gaan we nu ook gewoon in galop overheen.

Ik doe niet mee met de wedstrijd. Het duurt nog wel 2 weken voordat die is en we gaan donderdag naar huis. Leek me wel leuk, maar om voor die wedstrijd 2 weken te blijven vind ik wat lang.

marit_xx

Re: Wie gaan er deze zomer naar Ameland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 12:00

@moorke:
sorry sorry! ik had je berichtje wel gelezen, maar had alleen nog maar me telefoon bij me en geen computer, die had me pa mee naar huis voor werk, dus reageren duurt zolang dus ik was het helemaal vergeten te doen! sorry!
maar die dagen heb ik ook gereden met een vriendin dus kon ook eigenlijk niet ..

@ ankie
haha jaa ze is behoorlijk snel, dat heb ik wel gemerkt, kanonnen :P
ik ben ook 2x maar in rengalop geweest, Kido gaat zo hard dat ik altijd bang ben dat ze struikelt ofzo, en wat er dan met je gebeurd wil ik liever niet weten O:)
op de foto is het ook gewoon haar handgalopje :P haha

en ik heb ook niet meegedaan met de wedstrijd,
heb wel weer meegedaan met de stoelendans in Hollum, maar niet op Kido, dat leek me niet zo slim met een fanfare in het midden en galop-halt galop-halt enz.. dus ben op de pony van me vriendin gegaan die het wel vaker doet,
alleen het ging heeeeel goed ahum haha, hij haalde mooi iedereen in als ik moest racen voor een stoel, alleen een beetje jammer dat hij niet meer snapte dat hij dan moest stoppen voor een stoel :P
dus hing er opgegeven moment half naast omdat hij bijna stopte dus ik eraf sprong, maar toen dacht die oooh we gaan weer, zoeeeef. zo die ring uit :P
dus toen lag ik eruit, maar was wel blijven zitten haha.

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 20:02

Bluebontje schreef:
Herilda, willen jullie voor 2 nachten de paarden meenemen?
Want dat wordt een hele dure grap. Als je een plekje zoekt om voor 2 nachten te overnachten, kun je me even PBen.
We hebben een bed en breakfast.

Hebben jullie een site van jullie B&B?

Simone1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:53

hallo,,
ik wil er waarschijnlijk de zomer van 2011 heen.
hoe is het daar? Het lijkt me supper leuk, ik ga er miss heen samen met een vriendin van mij.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-10 19:16

Als je het weer mee hebt en je paard mee hebt, is het heel leuk! Als het regent of als je geen paard mee hebt en niet gaat rijden op 1 van de stallen, kan het saaier zijn :D
Neem je je paard mee?

Ik ga komende zomer weer (als ik klaar ben met stage tenminste), eind juli. Misschien nu alleen met mijn haf, maar hopelijk met nog een ander paard mee. Ze zal wel onwennig worden als ik haar alleen mee neem.

loisbr96

Re: Wie gaan er deze zomer naar Ameland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 18:14

weten jullie wat leuke stallen op Ameland waar je paarden kan huren om op het strand te rijden?