Staart schuren... wat er tegen doen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:51

heeft ze/hij geen luizen?

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 12:05

ponylove1995 schreef:
Wij smeren er mokzalf op.

Heb het even opgezocht. Het heet Vetaderm. Werkt super goed. Mijn knollie had er een heel klein beetje last van en heb het er op gesmeerd. En nu nergens meer last van.

Sanny_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 15:52

Milou_Milou schreef:
Ik heb het hele topic even gelezen en die van mij doet precies hetzelfde, maar het doet het ook nog in zijn voorpluk. Dat is wat minder. Ik heb alles geprobeerd, tea three shampoo, anti-roos shampoo, sweet itch, verdund azijn en zelf teershampoo ook baby olie, maar daar werd het juist erger van en ging hij in ze staart BIJTEN. Ik ben ten einde raad, dus misschien heeft iemand nog een goede oplossing wat niet in mijn rijtje staat?
Wat voor baby olie gebruiken jullie?

Poehee, die is wel heel fanatiek. Ik heb van Beafix de anti-jeuk lotion, kost je wel bijna 40 euro per fles. Heb wel resultaat. Moet je de eerste week iedere dag smeren en daarna regelmatig (ben er nog niet achter hoe vaak dat is) Doe het nu om de dag. En regelmatig wassen met Tea Three shampoo. Verder is het bij mij vooral afhankelijk van het weer. De afgelopen dagen loopt hij zijn manen bijvoorbeeld te schuren, terwijl met dat rotweer van vorige week niks aan de hand was.

Ik gebruik de babyshampoo van Neutral, is niks schadelijks aan toegevoegd!

Succes