omdat ik het leuk vind mijn pony en ik genieten ervan
xApple
Geplaatst: 30-05-10 19:37
Ik rij wedstrijden om te laten zien hoe goed we zijn Ik vind het leuk om te zien hoe ver we zouden kunnen komen. Ze gaat nooit meer weg, dus voor de marktwaarde doe ik het niet. En ik vind het zelf erg leuk om te doen
Ik rij wedstrijden om een doel te hebben waar ik naar kan streven. Ook rij ik wedstrijden om mezelf te peilen, kijken wat andere mensen ervan vinden en hun tips/commentaar aanhoren. Ik vind het erg leuk om te doen, het is altijd erg gezellig.
Chaos
Geplaatst: 31-05-10 10:42
Omdat er niks leuker is dan de wedstrijdsport!! Al die jarenlange training wil ik ook toetsen, anders wordt het voor mij gewoon een beetje doelloos op een gegeven moment.
Kiwiaa
Geplaatst: 02-06-10 14:56
Ik rijd wedstrijden simpelweg omdat het leuk is! Ik vind het echt geweldig om 'm op voorhand helemaal op te tutten en vind het ook een goede controle. Ook vind ik het erg leerrijk en ben er zeker beter door gaan rijden. Ik rijd niet vaak in de prijzen en ik ben natuurlijk reuzetrots als ik een rozetje aan z'n stal kan hangen. Dit is niet ter prestige, aangezien hij in m'n tuin staat en ik nooit bezoek krijg
Ik rijd wedstrijden omdat ik het leuk vind, die optie mis ik in de openingspost ... En ergens naartoe te (kunnen) werken in mn trainingen en steeds een tandje moeilijker, of hoger te komen.
Ik ga binnenkort starten om ervaringen op te doen, dat staat bij mij in ieder geval op 1. Kijken hoever we kunnen komen en je hebt iets om naartoe te trainen. Daarbij krijg je vaak wel op je coupon verbeterpunten toegewezen zo krijg je bij iederer wel weer een ander en zie je ook hoe juryleden tegen je rijden aankijken en 't is gewoon leuk om er eens tussenuit te gaan, iets anders te doen en voorheen uren te poetsen en toileteren (aan 'n wit paard ).
judith__
Geplaatst: 05-06-10 21:00
ik reed wedstrijden omdat ik het leuk vond, en de pony het leuk vond, zodat we er eens zo nu en dan uitwaren, gewoon voor de lol