Vind ze echt heel gaaf!! Zag ze een poos geleden ook in Bit staan. Maar om 70 euro uit te geven voor zoiets, mijn laarzen zitten nog prima Overigens heb ik het shirt wel.
Over smaak valt te twisten en dat is maar goed ook, maar je moet toch toegeven dat epplejeck wel steeds met ECHT nieuwe dingen komt! En niet zoals bijna alle andere merken met een variant op het vorige. Ook qua kleurgebruik en prints. Je houdt ervan of niet, maar verassend zijn ze wel.
GirlBK
Geplaatst: 14-04-10 16:53
Ik vind ze best cool Maar zou er zelf nooit mee lopen. Als er een paard op je teen trapt, auw
Haha, ik zat al te wachten hoe lang het zou duren voordat er een topic over zou komen op bokt Dat was echt aftellen geblazen Ik had het er net toevallig nog over met een vriendin, we zeiden "de eerste persoon die we dáármee zien rijden lachen we hardop uit in zijn gezicht... Wie kan dát nou weer mooi vinden " Tsja, er zijn blijkbaar toch mensen die ervan houden, maar mijn mening moge duidelijk zijn
HAPPY22
Geplaatst: 14-04-10 20:52
Haha echt afschuwelijk. M'n paard zou spontaan een hartaanval krijgen als met die schoenen aan op z'n rug stap .
Ann_Pam
Geplaatst: 14-04-10 20:54
leuk bedacht voor mensen die er van houden, maar ik vind het helemaal niks
Sophietje12
Geplaatst: 14-04-10 20:55
echt heel lelijk doe mij maar gewoon zwart of bruin lederen laarzen !
simodi
Geplaatst: 14-04-10 21:03
nijntjuh94 schreef:
nee ik snap jullie punten ! ik zag ze staan en dacht woow dat is appart! ik zou ze zelf ook niet aantrekken hoor.maar vond het wel erg leuk om ze te plaatsen
Je openingspost lijkt anders net of je ze wel heel leuk vindt ....