Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
leentje1975 schreef:Het chippen hier bij de dierenarts kost per pony 20 euro en dan komen de kosten nog van het paspoort eroverheen en dat is bij het knhs ook niet misselijk, dus laten we zeggen de kosten die per pony er nog bij komen zijn 60 euro zachtjes gezegt. Maar dan komt er nog de dierenarts bij, want ja ze zijn zo ver achteruit die moeten gewoon gecheckt worden, hoefsmidje, nou ja ik heb een hele goeie en die denkt ook mee. Nou maakt me dat allemaal helemaal niet uit, maar toch ik wil niet dat hij van het geld dat ik voor die ponys betaal weer andere gaat kopen! Vorig jaar heb ik bij mensen ook 2 ponys zwaar verwaarloosd weggehaald alleen dat was de andere kant, 100 kg elk minimaal te zwaar, dik hoefbevangen, liepen ook in de weg en ook niet gechipt maar die mensen zijn totaal niet in discussie gegaan....kijk en zo hoort het, niet uit dierenleed alsnog een slaatje proberen te slaan, want hij weet dondersgoed dat hij verkeerd bezig is...