Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
goldyp schreef:Maar in principe kan ik kiezen tussen of 3 jaar 100 euro p.m betalen dus in totaal 3600 euro betalen en ik denk dat ik voor dat geld zeker ook wel een hele goede en wellicht een stuk jongere pony kan kopen die ik na 3 jaar ook weer kan verkopen, dus op het einde van het liedje ben ik een stuk goedkoper uit.
goldyp schreef:Ook hebben zij zeg maar zo de pony min of meer al toegeigend terwijl ik met de pony bezig was.
Ook is dit natuurlijk niet echt netjes van de verkoper.
yrsa_karlijn schreef:Domme vraag misschien, maar het is een b pony? Rij jij nou zelf erop om te kijken, of laat je een ander erop rijden?
Mijn dochter heeft ook een welsh x van grote B kleine C, maar denk niet dat ik erop kan. Houd ze echt niet
cocochanel schreef:yrsa_karlijn schreef:Domme vraag misschien, maar het is een b pony? Rij jij nou zelf erop om te kijken, of laat je een ander erop rijden?
Mijn dochter heeft ook een welsh x van grote B kleine C, maar denk niet dat ik erop kan. Houd ze echt niet
ze zegt toch dat ze er iemand anders op heeft zien rijden,toch niet : ik heb er gister zelf op gereden ?
wel goed lezen graag als je commentaar wilt geven!
goldyp schreef:.
ben net weer wezen proefrijden , het is een leuke pony maar de knopjes moeten wel weer geprogammeerd worden en zit nog best wel een hoop werk in.
We gaan nog 2 keer rijden en dan zien we wel weer verder pas volgende week heb ik een gesprek met die andere mensen.