Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
breezy302 schreef:Met beperkte ziektenkosten ben je toch ook niet gedekt als je naar de kliniek moet? Toch alleen als je standaard kliniek je naar bijv Utrecht verwijst?
Ik snap je ook niet hoor. Als je paard zoveel pijn en ellende heeft dan laat je hem toch gewoon inslapen? Is het geld van de verzekering dan belangrijker als een dier wat pijn heeft en niets kan doen?
Ik had de keuze allang gemaakt.
. breezy302 schreef:Ik snap je ook niet hoor. Als je paard zoveel pijn en ellende heeft dan laat je hem toch gewoon inslapen? Is het geld van de verzekering dan belangrijker als een dier wat pijn heeft en niets kan doen?
esmir schreef:breezy302 schreef:Ik snap je ook niet hoor. Als je paard zoveel pijn en ellende heeft dan laat je hem toch gewoon inslapen? Is het geld van de verzekering dan belangrijker als een dier wat pijn heeft en niets kan doen?
Dat is wel een beetje kort door de bocht he?
Ik ken Koos, hij is altijd "gelukkig" geweest, als hij maar niet hoefde te werken..
Phia heeft altijd voor dit paard geknokt, steeds maar proberen, en proberen, dat doet menig een haar niet na!
Nu merk je gewoon aan Koos dat hij het steeds minder en minder naar zijn zin krijgt, omdat zoals Phia zegt,
het steeds erger lijkt te worden.. Hierom heeft Phia die moeilijke beslissing gemonen om het leed van dit paard voor te zijn..
Hij doet nu niets, dus echt leiden doet hij niet(qua pijn).. maar als je ziet hoe hij nu is, houden wij ons hart vast voor van de zomer.. en dát wil ze voor zijn..
alleen een beetje banketstaaf van de verzekering...
en geloof me, als het echt niet meer gaat, is Phia de laatste die een paard in leven houdt om het geld..