scheren in de zomer ja of nee ?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 21:21

juliaxtriti schreef:
Haaaii

Mijn pony zit heel dik in dr vacht nu dat heeft ze altijd wel gehad maar ze krijgt er wel een beetje last van volgens mij. ik heb d'r vandaag rustig een halfuurtje gelongeerd en ze was daarna op dr borst en hals een best bezweten, het zal ook wel te maken hebben dat ze nu geen goede conditie heeft na haar vakantie. Het is nu ongeveer 4/5cm denk ik. omdat ik 17 augustus ook 5 dagen naar de zomerinstructieweken ga zal ze het wel heel warm krijgen in zo'n dikke vacht! nu heb ik gelezen dat ze kunnen verbranden of meer last krijgen van de vliegen. ik vroeg me ook af of ze het niet koud kunnen krijgen omdat het verschil erg groot is tussen s 'nachts en overdag.
Wat denken jullie? eraf scheren of erop laten? en wat is jullie mening over het verbranden?
:)

Dit is een oud topic van 2010 en er is ook een centraal topic voor :)

Dus heb eventjes voor je getemd.

[SV] [Centraal] Alle vragen over scheren

juliaxtriti

Re: scheren in de zomer ja of nee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 21:26

hihi dankje die had ik nog niet gevonden :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 05:58

amado7 schreef:
juliaxtriti schreef:
Haaaii

Mijn pony zit heel dik in dr vacht nu dat heeft ze altijd wel gehad maar ze krijgt er wel een beetje last van volgens mij. ik heb d'r vandaag rustig een halfuurtje gelongeerd en ze was daarna op dr borst en hals een best bezweten, het zal ook wel te maken hebben dat ze nu geen goede conditie heeft na haar vakantie. Het is nu ongeveer 4/5cm denk ik. omdat ik 17 augustus ook 5 dagen naar de zomerinstructieweken ga zal ze het wel heel warm krijgen in zo'n dikke vacht! nu heb ik gelezen dat ze kunnen verbranden of meer last krijgen van de vliegen. ik vroeg me ook af of ze het niet koud kunnen krijgen omdat het verschil erg groot is tussen s 'nachts en overdag.
Wat denken jullie? eraf scheren of erop laten? en wat is jullie mening over het verbranden?
:)

Dit is een oud topic van 2010 en er is ook een centraal topic voor :)

Dus heb eventjes voor je getemd.

[SV] [Centraal] Alle vragen over scheren

Daarom hier een slotje, want vraag plaatsen in het andere topic zal meer reacties geven.