Sportbh en hoe het eruit ziet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

paardebloemp

Re: Sportbh en hoe het eruit ziet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-10 17:30

Haha, dan krijg ik vier borsten! Heb nog niet aan schuiven gedacht eigenlijk. Ik denk dat als hij goed aansluit bij wel moet blijven zitten.. Hij zit dan nog wel om de bolling heen zeg maar.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:32

enige manier om daar achter te komen is te testen :D

paardebloemp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-10 17:34

Dat ga ik morgen of overmorgen doen! Dan laat ik wel even weten hoe het zat..

paardebloemp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-10 21:16

Het blijft goed zitten! :D Ik heb er de hele dag mee rondgelopen, was het vergeten. Op zich is het dus wel een oplossing. Ik ga er wel gewoon een nieuwe bij kopen, want onder een hemdje zie je het wel denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 21:22

Anne Marie schreef:
Ik heb ook zo'n Hunkemoller strap-around ding van hierboven, en inderdaad; rocksolid! 75E en ze vergaan geen mm, maar zodra ik thuis kom gaat ie uit, wat een martelding! Ik ben behoorlijk breed in mijn schouders, dus die bandjes snijden altijd in de achterkant van mijn nek/schouders, auwie... Als ik ver weg ga op bosrit doe ik hem toch altijd wel aan, omdat het juist erg veel steun geeft, maar wat een opluchting als je hem dan uit kunt doen! :oo

Ik vind 't altijd wel een hele verlichting als ik 'm aan de voorkant los doe..die klittenband! Kan ik weer vrij bewegen! :+
Maar hij is wel ideaal!! :j

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 23:47

Ik hou van mijn Nike sport BHs. Die zitten heerlijk en mooie ronde tieten :D

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 10:10

sharona87 schreef:
Anne Marie schreef:
Ik heb ook zo'n Hunkemoller strap-around ding van hierboven, en inderdaad; rocksolid! 75E en ze vergaan geen mm, maar zodra ik thuis kom gaat ie uit, wat een martelding! Ik ben behoorlijk breed in mijn schouders, dus die bandjes snijden altijd in de achterkant van mijn nek/schouders, auwie... Als ik ver weg ga op bosrit doe ik hem toch altijd wel aan, omdat het juist erg veel steun geeft, maar wat een opluchting als je hem dan uit kunt doen! :oo

Ik vind 't altijd wel een hele verlichting als ik 'm aan de voorkant los doe..die klittenband! Kan ik weer vrij bewegen! :+
Maar hij is wel ideaal!! :j

Ja die heb ik ook, wat een kwelling.
Werkt overigens wel erg goed.

Na het rijden maak ik die klitteband voor altijd wat losser.
En ze snijden idd ook op mijn schouders.

Vind het nadeel, daar krijg je ook van die punt tieten in,
doe er altijd van mijn bekini zoon vulling in, dan blijven ze tenminste rond :Y) ,

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 10:24

Ik heb 70 DD/E en ook een shockabsorber level 4. Ook het punttieten probleem :j.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 10:25

Ik weet welk model van Shock Absorber je bedoelt. Daar krijg je idd punttieten in. :j

Shock Absorber heeft echter ook andere modellen, zoals het model op het plaatje dat MelanieB op pagina 1 van dit topic plaatste. Ik heb die in het zwart, twee exemplaren, en ik ben er al jaren tevreden mee. Geen punttieten, integendeel: het plat de boel juist erg af.

De sportwinkel waar ik ze destijds kocht had beide modellen en die met die punttieten viel voor mij direct al af. Die andere zat perfect. Ik heb overigens van sportbeha maat 75C. Ik weet van andere gebruiksters dat ze voor D ook heel geschikt zijn.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 10:29

Is dat ook level 4?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 10:36

Ik heb het kaartje met de productinfo destijds wel bewaard, maar ik zit nu niet thuis dus kan het niet nazoeken. Heb even op de site gekeken: ik vermoed dat ik een level 3 heb (Crossback Sports Bra Top).

Ik vind de D+ Max Sports Top trouwens erg mooi (is er ook tijdelijk in het blauw, leuk :D), die is level 4 en die is er van maat A t/m G. De foto toont geen punttieten dus hopelijk valt het mee. :D

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 10:39

Online te bestellen?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 10:40

Hmm... Zou ik met een sportbeha alleen doen als je het model wel eens hebt aangehad en weet hoe ze zitten.

Dat komt zo nauw, die pasvorm, dat soort dingen pas ik liever (eerst) in de winkel. Kun je ze later altijd nog online bestellen als je ze ergens anders goedkoper hebt gezien.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 10:44

Volgens mij hebben ze die in ons dorp bij de lingeriewinkel niet, maar kan natuurlijk altijd kijken!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 10:50

Ik heb ze hier bij de Livera ook nooit gezien, je hebt meer kans van slagen bij een sportwinkel. De mijne komen van de Intersport.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 10:50

paardebloemp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-10 11:27

Die van de Hunkemoller ga ik in ieder geval niet kopen! Ik heb al een gevoelige huid, door een ruwe bh krijg ik dan zeker wondjes. Wel vreemd, want over het algemeen ben vind ik de bh`s daar goed en prettig.
Ben toch wel blij om te lezen dat het punttietenprobleem niet aan mij ligt.. Ik wil wel echt een level 4, dus dan valt die van de foto af.
@Blijheid. Die bh lijkt me wel wat! Waar heb jij hem gekocht? Ik hoop toch wel bij een lingeriewinkel, want ik vind het niet zo prettig om een bh te passen achter een te klein gordijntje :o

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 11:29

Bij de Intersport waar ik ze heb gekocht had ik een prima gordijn om mijn pashokje. :D

Thorrrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 12:14

Ik heb een Shock Absorber LEVEL 4, de beste die ik tot nu toe heb gehad. Ik heb maatje 75D, dus ik heb echt wel een goede sportbeha nodig. Ziet er gewoon sportief uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 13:35

paardebloemp schreef:
@Blijheid. Die bh lijkt me wel wat! Waar heb jij hem gekocht? Ik hoop toch wel bij een lingeriewinkel, want ik vind het niet zo prettig om een bh te passen achter een te klein gordijntje :o

Ik heb hem online gekocht, omdat ik mijn maat al zeker wist.
Ik weet niet of er een divoza bij jou in de buurt zit, daar verkopen ze deze soms ook :j

paardebloemp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-10 16:07

Ik weet mijn maat wel, maar elke bh zit toch wel weer anders.. Dus ga liever naar de winkel.

@thorr: wat is sportief?

paardebloemp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-10 00:02

Ik was vandaag in de Livera en ben 'de' Filabh tegen gekomen. In mijn maat en afgeprijsd naar 15 euro. Dus heb em gewoon gepast en hij zat goed. Geeft inderdaad een ronde vorm :D Ik heb hem dus maar gewoon meegenomen! Hij heeft wel iets minder stevigheid van de Shockabsorber (die is niet te overtreffen!), maar wel vrij veel. Ik heb er gelijk mee paardgereden en vergat dat ik hem aanhad (dus weet niet of het veel meer wiebelde :o) Alleen als ik de bandjes strakker doe, zodat het nog wat beter zit ingepakt, dan duwt de bovenkant een beetje in mijn borst. Hebben degenen onder jullie die een filabh bezitten dat ook?

Emmsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 00:05

Ik heb verschillende sportbeha's geprobeerd, maar ze zitten mij allemaal voor geen meter!
Nu heb ik bij de bijenkorf een gekocht van Tommy Hilfiger, met stof verstevigd kruis op de rug en voor tussen de 2 cups een makkelijke sluiting, voorgevormd en met een beugel.
Zit voor mij echt perfect! (maar ik heb dan ook 70C)
Hij heeft me 25 euro ofzo gekost.

Annet_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 20:43

ik heb er 1 van de HEMA, en die bevalt me wel goed, alleen wordt ik nog wel een beetje "platgedrukt". het is er een met voorgevormde cups, maar zonder beugels, en met zo'n elastieken tennisstukje. ik vind het ideaal.

paardebloemp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-10 00:32

Ik wil nog even kwijt dat er qua steun echt niets boven de shockabsorber gaat. Ik heb dus die sportbh van Fila gekocht. Met rijden gaat het op zich goed, maar nadat ik vandaag op een ruim bewegend paard had gereden, had ik toch echt wel wat last van mijn borsten! Ik zal deze wel dragen, maar wel 'met mate'. Mijn punttieten-bh blijft het fijnst :+