Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb er de hele dag mee rondgelopen, was het vergeten. Op zich is het dus wel een oplossing. Ik ga er wel gewoon een nieuwe bij kopen, want onder een hemdje zie je het wel denk ik. Anne Marie schreef:Ik heb ook zo'n Hunkemoller strap-around ding van hierboven, en inderdaad; rocksolid! 75E en ze vergaan geen mm, maar zodra ik thuis kom gaat ie uit, wat een martelding! Ik ben behoorlijk breed in mijn schouders, dus die bandjes snijden altijd in de achterkant van mijn nek/schouders, auwie... Als ik ver weg ga op bosrit doe ik hem toch altijd wel aan, omdat het juist erg veel steun geeft, maar wat een opluchting als je hem dan uit kunt doen!

sharona87 schreef:Anne Marie schreef:Ik heb ook zo'n Hunkemoller strap-around ding van hierboven, en inderdaad; rocksolid! 75E en ze vergaan geen mm, maar zodra ik thuis kom gaat ie uit, wat een martelding! Ik ben behoorlijk breed in mijn schouders, dus die bandjes snijden altijd in de achterkant van mijn nek/schouders, auwie... Als ik ver weg ga op bosrit doe ik hem toch altijd wel aan, omdat het juist erg veel steun geeft, maar wat een opluchting als je hem dan uit kunt doen!
Ik vind 't altijd wel een hele verlichting als ik 'm aan de voorkant los doe..die klittenband! Kan ik weer vrij bewegen!
Maar hij is wel ideaal!!
, 
), die is level 4 en die is er van maat A t/m G. De foto toont geen punttieten dus hopelijk valt het mee.
paardebloemp schreef:@Blijheid. Die bh lijkt me wel wat! Waar heb jij hem gekocht? Ik hoop toch wel bij een lingeriewinkel, want ik vind het niet zo prettig om een bh te passen achter een te klein gordijntje
Ik heb hem dus maar gewoon meegenomen! Hij heeft wel iets minder stevigheid van de Shockabsorber (die is niet te overtreffen!), maar wel vrij veel. Ik heb er gelijk mee paardgereden en vergat dat ik hem aanhad (dus weet niet of het veel meer wiebelde
) Alleen als ik de bandjes strakker doe, zodat het nog wat beter zit ingepakt, dan duwt de bovenkant een beetje in mijn borst. Hebben degenen onder jullie die een filabh bezitten dat ook?