dekje van anky
en plastron weet ik het merk niet van
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar toch nog bedankt voor het meedenken. K ben blij dat ik niet de enige miep ben die pietje precies alles bij elkaar aan het zoeken is!
), ga de creme handschoenen van Roeckl halen en heb een creme kleurig (i.i.g. niet-wit) dekje van PK (zo'n Anky-lookalike). Fijn om te lezen dat bij die handschoenen de 'satijnen'creme plastron van Nilette past, dan kan ik dat gelijk halen
Ik heb het dekje op stal liggen maar daar wil ik dus ook mijn kleur broek op aanpassen, hoop dat het gaat lukken!
ashley1 schreef:Ik heb een witte katoenen broek van Premier (2e hands gekocht, ga 'm proberen te verven in de gewenste 'creme'tint, zou mogelijk moeten zijn met katoen zei m'n moeder), ga de creme handschoenen van Roeckl halen en heb een creme kleurig (i.i.g. niet-wit) dekje van PK (zo'n Anky-lookalike). Fijn om te lezen dat bij die handschoenen de 'satijnen'creme plastron van Nilette past, dan kan ik dat gelijk halen
Ik heb het dekje op stal liggen maar daar wil ik dus ook mijn kleur broek op aanpassen, hoop dat het gaat lukken!
Edit: TS, ik zie in je openingspost dat jij een champagne kleurige plastron van Nilette hebt, is dat dezelfde als die ik hierboven beschreef? Omdat je zei dat die ook goed bij de Roeckl handschoenen passen?