Champagne, creme, beige... Help!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Horsea_nl

Re: Champagne, creme, beige... Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 10:00

ik heb mijn offwhite broek van anky
dekje van anky

en plastron weet ik het merk niet van :o

Animae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 19:26

Ik heb de champagne broek van Pikeur besteld, een nieuwer model weet zo even niet precies welke + Roeckl handschoenen + "satijnen" creme plastron van Nilette en ik ga er het Eskadron Impuls dekje bij bestellen, die is als het goed is precies dezelfde kleur als de rest van mijn set!
Dus de eskadron dekjes passen er ook bij, misschien heb je daar iets aan. :D

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 22:13

als het goed is komt mijn bestelling één dezer dagen binnen en is alles compleet :) Maar toch nog bedankt voor het meedenken. K ben blij dat ik niet de enige miep ben die pietje precies alles bij elkaar aan het zoeken is!

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 22:18

Ik heb een witte katoenen broek van Premier (2e hands gekocht, ga 'm proberen te verven in de gewenste 'creme'tint, zou mogelijk moeten zijn met katoen zei m'n moeder ;) ), ga de creme handschoenen van Roeckl halen en heb een creme kleurig (i.i.g. niet-wit) dekje van PK (zo'n Anky-lookalike). Fijn om te lezen dat bij die handschoenen de 'satijnen'creme plastron van Nilette past, dan kan ik dat gelijk halen :D Ik heb het dekje op stal liggen maar daar wil ik dus ook mijn kleur broek op aanpassen, hoop dat het gaat lukken!

Edit: TS, ik zie in je openingspost dat jij een champagne kleurige plastron van Nilette hebt, is dat dezelfde als die ik hierboven beschreef? Omdat je zei dat die ook goed bij de Roeckl handschoenen passen?

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 22:24

ik heb ook mij witte rijbroek creme geverft. de kleur heb ik gemixt met twee soorten van Dylon (pebble beige en sunflower yellow) In plaats van de voorgeschreven hoeveelheid poeder heb ik in totaal 80 gram verf gebruikt voor één broek (30 yellow, 50 beige) en nog was de kleur in eerste instantie te donker. Daarna heb ik hem weer ontkleurt en is hij nu goed, maar ik zou het in dezelfde verhouding met ongeveer 40 gram verf proberen. Succes iig!

edit: de plastron die ik heb is niet van satijn dus ik denk dat je toch een andere hebt. Verder zijn alle kleuren als je er lang naar kijkt niet echt hetzelfde tenzij je hetzelfde merk of van één set koopt. Ik vind het iig zo mooi zat, en als er iemand wat te zeuren heeft kan hij of zij mijn bankrekeningnummer krijgen voor vrijblijvende donaties ;)

CarolineP

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 23:32

Voor een liefhebber heb ik de champagnekleurige plastron van Anky te koop.

Met of zonder plastronspeld.

Animae

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 12:26

ashley1 schreef:
Ik heb een witte katoenen broek van Premier (2e hands gekocht, ga 'm proberen te verven in de gewenste 'creme'tint, zou mogelijk moeten zijn met katoen zei m'n moeder ;) ), ga de creme handschoenen van Roeckl halen en heb een creme kleurig (i.i.g. niet-wit) dekje van PK (zo'n Anky-lookalike). Fijn om te lezen dat bij die handschoenen de 'satijnen'creme plastron van Nilette past, dan kan ik dat gelijk halen :D Ik heb het dekje op stal liggen maar daar wil ik dus ook mijn kleur broek op aanpassen, hoop dat het gaat lukken!

Edit: TS, ik zie in je openingspost dat jij een champagne kleurige plastron van Nilette hebt, is dat dezelfde als die ik hierboven beschreef? Omdat je zei dat die ook goed bij de Roeckl handschoenen passen?

Hmm ik moet zeggen dat de Roeckl handschoenen iets "geler/donkerder" zijn dan de satijnen Nilette plastron, maar het verschil is echt minimaal, je hebt ook twee kleuren van Nilette, dus evt kun je de donkere daarvan kopen die is dan ietsje donkerder dan je Roeckl handschoenen! Maar die vond ik weer te geel. :D

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 12:41

Ik heb net even mijn anky shirts, nilette plastron en speld erbij gepakt, zelfde kleur als mijn handschoentjes :Y)

Nu nog een broek en en schabrak en ik ben helemaal klaar voor de zomer. :D

Schabrak haal ik denk ik bij HKM en broek ga ik even naar de Divoza, die had 3 verschillende kleuren zonder zitvlak, dus hopen dat daar de juiste kleur bij zit. :D

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-10 16:49

Bij deze nog de foto's van mijn complete outfit. Ik heb er nu ook nog een champagne blouse bij met bruine accenten dus dat past prachtig bij de andere bruine dingen.

Plaatje blouse:
Afbeelding

En dan dressuurdekje in combi met de rest:
Afbeelding

En het springdekje in combi met de rest. Dit dekje is wel een stuk lichter dan het dresuurdekje, maar staat er niet minder netjes om naar mijn mening. De stof vind ik wel een stuk fijner (gewoon katoen), want het dressuur dekje van HKM is wel vreselijk polyester troep helaas aan de binnenkant...
Afbeelding