Pourcheval, is niet wat het lijkt....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Estelle

Re: Pourcheval, is niet wat het lijkt....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 17:10

Vind pourcheval een hele fijne online shop !!

Zelfs toen ik vragen had over welke maat etc ik het beste kon bestellen had ik de zelfde dat nog een mail terug ! :)

ReneeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 17:11

Ik heb 1x wat bij hun besteld en ik heb er geen klachten over hoor. Het goede product was snel bij mij in huis! :)

Knowhow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 12:51

PourCheval is een fijne online shop, veel keuze en hele leuk prijzen. Heb er al veel dingen gekocht en nog nooit problemen mee gehad!

ukoldaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 13:08

Ik ben echt een grote fan van PC. Heb al heel vaak wat besteld. Hier kan je nou gewoon es leuk shoppen voor hele leuke prijzen.
Als ik es een vraagje had en mailde, kreeg ik dezelfde dag antwoord..

PourCheval is en blijft mijn favo webshob!

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:34

Ik ben erg tevreden over pourcheval hoor! Ik had een keertje iets nodig voor een bepaalde datum (paar dagen na bestelling), en netjes ervoor gezorgd dat ik het ook echt had!

(overigens heb ik ook ooit een aantal mails gestuurd, dat ik alleen een frontriem nodig had, en of ik dan ook de verzendkosten van 6,75 moest betalen, en daar heb ik nooit antwoord op gehad...)

jes_sira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 16:06

En zo gaan we maar door......

Wat ik begrijp is dat Pourcheval misschien af en toe door drukte een steekje laat vallen, maar naar mijn idee is ze wel voor rede vatbaar en niet iemand die bewust mensen oplicht of je per definitie geen gelijk geeft. Je hebt genoeg verkopers die dondersgoed weten dat ze fouten gemaakt hebben, maar gaan nog liever naar de rechtzaal dan hun fout toegeven/oplossen en excuus aanbieden.

Volgens mij is er ook geen enkel bedrijf/webshop of iets dergelijks die 100% foutloos werkt. Er zullen altijd zeikers zijn die zwaar overdreven reageren (lees TS en sommige reageerders) die zelf blijkbaar vinden dat ze perfect zijn en nooit fouten maken. Of zijn figuren net als die hierboven genoemd zijn?

Tip: wees niet alleen kritisch naar anderen toe, maar kijk eens kritisch naar jezelf!! Zou de wereld een stuk van opknappen!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 16:12

Ik heb al meerdere keren bij PC besteld en ik ben altijd tevreden geweest! Bij vragen heb ik netjes een PB-tje of mailtje teruggehad en had mijn bestelling binnen 5 dagen binnen!

Vind de service juist enorm prettig en niet te vergelijken met Libella, waar wel terecht klachten over worden gemaakt op Bokt.

rodoldeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 16:57

Bedankt voor de tip! was het ook niet van plan eigenlijk..

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:08

Ik heb zelf geen slechte ervaringen met PC.. Maar goed, net wat hier al eerder is vermeld: waar mensen werken worden fouten gemaakt. Niet leuk als dat juist bij jou gebeurd, maar het is wel menselijk. Zoals ik het hier lees is de eigenaresse wel helder en open over fouten, en wil ze ze absoluut oplossen, en dat spreekt voor haar vind ik!

NicoleHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 17:23

Ik heb een fijne ervaring met Pourcheval :j kijk ook altijd even rond op de site als ik iets nodig heb o.i.d. :D scherpe prijzen en toch best een snelle levering. ik had 2 sets peesbeschermers en strijkklappen besteld. 1 hadden ze niet op vooraad. Mij is gevraagt of ik niet een andere set wilde die een paar euro duurder was (wat ik uiteraard niet erbij hoefte te betalen ;) ) ik vriendelijk terug gemaild dat het bij een set hoorde en ik dus echt die ene set nodig had! Toen heeft ze hem op de bestelling gezet en had ik het toch vrij snel binnen :) .

Wel vind ik het een beetje banketstaaf van de TS om te zeggen 'Dus bokt, koop er nooit wat' uiteraard verschillen de ervaringen erna maar dat geld lang niet voor iedereen :n fouten maken is namelijk mensen! :j

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 22:49

Prospice schreef:
Mooie praatjes en mooie prijsjes....

Bestelling gedaan, netjes betaald, vreselijk lange levertijd, ach dat neem ik dan ook nog voor lief.

Bestelling komt eindelijk, komt het binnen in de verkeerde maat.

Ik pas het niet, dus ik heb eigenlijk helemaal niets aan de bestelling.

Momenteel al twee keer gemaild op 9/3 en op 12/3, zonder enig antwoord. Ik baal echt zwaar.

Tip voor bokt, bestel gewoon nooit wat bij pourcheval, het lijkt mooier dan dat het is.

ik heb maandag avond betaald en vrijdag morgen had ik het al in huis,
ik heb er nu 4 bestellingen gedaan en heb altijd alles netjes op tijd gekregen,
heb er totaal geen problemen mee.
ik ben heel erg tevrede over hun.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 11:04

Het topic is nu 3 hele bladzijdes verder, maar voor mij is het nog steeds onbekend wie de topicstarter is. Ik ben met een soortgelijke vraag niet benaderd via mail of via PB op bokt.

Dus ik vraag me af of het probleem al de wereld uit is?

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 11:08

Ik bestel heel vaak bij pourcheval en nog nooit problemen mee gehad.
Altijd snelle levering.

Estelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 11:11

Ik blijf erbij dat ik het niet snap, overal worden wel is fouten gemaakt maar daar kan je toch contact over opnemen !

Net ook weer een bestelling geplaatst en had er een mailtje over gestuurd kreeg binnen een dag antwoord terug van Figora !

Als de TS nog geen contact heeft opgenomen met pourcheval zelf zal dat "grote" probleem van haar wel loslopen...

jes_sira

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:33

Ik kan me ook heel goed voorstellen dat Pourcheval deze topic starter helemaal niets meer gaat leveren. Klantnummer blokeren voor altijd!
Zeker met de vetgedrukte tekst in de topic; "Tip voor bokkers, bestel gewoon nooit wat bij Pourcheval, lijkt mooier dan het is.
Waar haalt ze het lef vandaan om na een foute leverening en niet direct reactie op mail door drukte e.d. dit op Bokt te plaatsen.

Gezien de positieve reacties van goede klanten loopt het volgens mij wel los en reageerd TS zwaar overdreven.

Als ik zou zien dat mijn klanten mij zo door het slijk proberen te halen op internet, zoeken ze het maar uit en gaan ze maar een andere leverancier zoeken. Klant is koning, maar tot op zekere hoogte!!!

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:42

ik heb er vaak wat besteld, en dan kwam ik op de site en zag ik weer iets, gauw mailtje en bijbestellen of wat dan ook, altijd alles netjes afgehandeld, en werd goed gereageerd op mailtjes etc.

nee hoor nooit problemen mee gehad.
kijk er wekelijks op.

pourcheval ga zo door met de koopjes etc. vind het heerlijk om daar te shoppen

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:44

ik heb eerlijk gezegd alleen maar goede ervaringen, 1 keer was iets niet leverbaar en dat kreeg ik netjes op tijd te horen en vervangende artikelen aangeboden of mn geld terug. ik heb er eerlijk gezegd nog nooit geen problemem mee gehad. en wat de levertijd betreft voor sommige is 2 dagen wachten al langer voor andere een week.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:50

Hier nog 1 die weleens besteld heeft bij pc en er goede ervaringen aan over heeft gehouden!!!

shamyrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 12:55

Prima ervaringen met pour cheval. Misschien dat de 'problemen'ook van de andere kant worden belicht, de situatie een ander verhaal kent. Want waar 2 mensen vechten hebben er ook 2 schuld !!

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 13:02

jes_sira schreef:
Ik kan me ook heel goed voorstellen dat Pourcheval deze topic starter helemaal niets meer gaat leveren. Klantnummer blokeren voor altijd!
Zeker met de vetgedrukte tekst in de topic; "Tip voor bokkers, bestel gewoon nooit wat bij Pourcheval, lijkt mooier dan het is.
Waar haalt ze het lef vandaan om na een foute leverening en niet direct reactie op mail door drukte e.d. dit op Bokt te plaatsen.

Gezien de positieve reacties van goede klanten loopt het volgens mij wel los en reageerd TS zwaar overdreven.

Als ik zou zien dat mijn klanten mij zo door het slijk proberen te halen op internet, zoeken ze het maar uit en gaan ze maar een andere leverancier zoeken. Klant is koning, maar tot op zekere hoogte!!!

hier geef ik je helemaal gelijk in,
is lekker voor je webshop als er mensen zijn die het afraden.

poucheval je bent de beste

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 13:28

Topic is geopend met een SA dus hier een slotje.