Zelfs toen ik vragen had over welke maat etc ik het beste kon bestellen had ik de zelfde dat nog een mail terug !
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kijk ook altijd even rond op de site als ik iets nodig heb o.i.d.
scherpe prijzen en toch best een snelle levering. ik had 2 sets peesbeschermers en strijkklappen besteld. 1 hadden ze niet op vooraad. Mij is gevraagt of ik niet een andere set wilde die een paar euro duurder was (wat ik uiteraard niet erbij hoefte te betalen
) ik vriendelijk terug gemaild dat het bij een set hoorde en ik dus echt die ene set nodig had! Toen heeft ze hem op de bestelling gezet en had ik het toch vrij snel binnen
.
fouten maken is namelijk mensen!
Prospice schreef:Mooie praatjes en mooie prijsjes....
Bestelling gedaan, netjes betaald, vreselijk lange levertijd, ach dat neem ik dan ook nog voor lief.
Bestelling komt eindelijk, komt het binnen in de verkeerde maat.
Ik pas het niet, dus ik heb eigenlijk helemaal niets aan de bestelling.
Momenteel al twee keer gemaild op 9/3 en op 12/3, zonder enig antwoord. Ik baal echt zwaar.
Tip voor bokt, bestel gewoon nooit wat bij pourcheval, het lijkt mooier dan dat het is.
jes_sira schreef:Ik kan me ook heel goed voorstellen dat Pourcheval deze topic starter helemaal niets meer gaat leveren. Klantnummer blokeren voor altijd!
Zeker met de vetgedrukte tekst in de topic; "Tip voor bokkers, bestel gewoon nooit wat bij Pourcheval, lijkt mooier dan het is.
Waar haalt ze het lef vandaan om na een foute leverening en niet direct reactie op mail door drukte e.d. dit op Bokt te plaatsen.
Gezien de positieve reacties van goede klanten loopt het volgens mij wel los en reageerd TS zwaar overdreven.
Als ik zou zien dat mijn klanten mij zo door het slijk proberen te halen op internet, zoeken ze het maar uit en gaan ze maar een andere leverancier zoeken. Klant is koning, maar tot op zekere hoogte!!!