Rijlaarzen met rits of zonder?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 17:48

july81 schreef:
Ja dat met die natte hielen herken ik wel :D

haha ok dan ben ik dus niet de enigste :) Welke laarzen heb je?
Ik de leren van Harry Horse. Maar ze zitten voor de rest geweldig en het aan- en uittrekken is geweldig :D Zit nooit meer vast in me laarzen :P

anneo3o

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 18:33

zeker met rits :j

Af_en_toe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 18:42

Ritzen, niet alleen in het verkeer, ook met de laarzen 8-) Scheelt een hoop gedoe. Vervangen van een rits die stuk is gaat sneller en is goedkoper dan een nieuw paar laarzen aan te schaffen. En nieuw zijn ze toch maar één keer, als je ze uit de doos haalt :D

ingvdh

Re: Rijlaarzen met rits of zonder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 19:38

ik wil alleen nog maar laarzen met rits, geen gedoe meer met aandoen etc, ideaal!

an_ti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 23:07

Ik schiet heel snel en gemakkelijk in mijn laarzen en krijg ze ook makkelijker uit.
Dus ik zou zeggen, ga voor de rits, je hebt er verder geen last van, nauwelijks te zien en nog makkelijker ook!
dus? waarom niet?

Cynt_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 10:03

met rits;)..

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 10:08

Rits _/-\o_

Ik heb petries met die rits aan de zijkant en dat is echt ideaal! Geen gewurm om je voeten in de laarzen te krijgen en mijn ritsen zijn nog nooit stuk gegaan. Gewoon voorzichtig doen

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 11:46

Ik heb sinds een maand of 3,5 ook laarzen met rits, daarvoor had ik chaps en jophurs, en daarvoor had ik zonder rits, ik vind het ideaal, mijn ritsen doen het nog altijd goed :D Ik heb geen laarzenspanners erin, mijn laarzen blijven gewoon staan, ik heb alleen nu wel besloten dat ik laarzenspanners erin ga doen, niet vanwege de rits, maar de laars zakt bij gewoon staan behoorlijk in.... Waardoor het leer wat raar gaat rimpelen... Ik heb tegen het zand een flapje ter hoogte van mijn hak, van onderaan tot aan enkel ongeveer, handig omdat je spoor erop drukt, maar beschermt ook tegen zand enzo, natte voeten nog nooit last van gehad... Ik heb de Petrie Coventry :D

NanceMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 15:07

Met rits, zo gemakkelijk aan en uit trekken!