raket schreef:En bij kinderen als het echt heel slecht gaat leg ik uit dat ze niet zulke hoge punten hebben, maar dat ze bijv erg goed hun best doen, maar dat de pony beter op beenhulpen oid moet reageren en dat ze als ze dat voor elkaar hebben dat ze dan zo'n 15 punten meer hebben. Meestal gaan ze dan wel met een glimlach weg.
Er moest eens een kleine meisje op een C pony starten als laatste voor de pauze. Ze was al eerder op haar A ponietje de ring in gekomen en dat ging echt super! Maar die C was haar gewoon de baas, veegde de hele baan aan met 'r de 1e proef... De 2e proef kwam ze dapper weer, stond beter op d'r strepen maar ging uiteindelijk huilend de ring uit. Omdat ik toch pauze had ben ik haar op gaan zoeken bij de trailers, heb haar gezegd dat ze geen winstpunten had omdat hij toch wel erg stout was maar dat ik echt wel kon zien dat ze heel goed haar best deed! Als ze zo verder zou blijven oefenen zou het vanzelf een keer zo gaan als op haar andere pony. In het begin durfde ze me niet aan te kijken maar je zag d'r groeien
. Haar moeder bedankte me, ze had namelijk net precies hetzelfde gezegd maar toen geloofde het meisje het niet (tja, vreemde ogen dwingen toch
).Lielle schreef:Nou, ik zal het eens proberen. Ik heb het een keer eerder willen doen, omdat ik van dat specifieke jurylid telkens minder punten kreeg dan ik verwachtte. Vooraf dus toen bij het secretariaat al aangegeven dat ik het graag na de proef een keer zou bespreken, maar jury in kwestie gaf aan dat ze daartoe alleen bereid was als ik een video opname had, en anders deed ze het niet. Dan neemt je animo wel aardig af, kan ik je zeggen.
Wat flauw
... Zéker als iemand van te voren naar je toe komt kun je je voorbereiden, er van uitgaande dat dit jurylid 'bang' was dat ze je anders niet meer kon herinneren en dat ze daarom over de video begon. 
.
)
.