Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
miss_kippie schreef:Sabinee__ schreef:Wauw. Degene die zei 'krijg je een leuk veulenje van!', sorry maar wát een domme opmerking.
Straks heeft die hengst allerlei rare genetische aandoeningen, of krijgt de merrie van alles omdat ze lichamelijk nog niet klaar is voor het veulentje, of gaat er iets gruwelijks mis tijdens de bevalling. Leuk dan, zo'n veulentje. En dan hebben we het nog niet eens gehad over
alle kosten die erbij gaan komen van DA bezoekjes, inentingen, and so on. Moet je maar blij mee wezen.
En daarbij wordt de wereld al bijna bedolven onder papierloze leuke shetfokjes. Marktplaats staat er vol mee.
kijk en daar zijn wij nu ook zo bang voor dat die pony wat heeft. en zei is er nog niet klaar voor.
Echwel schreef:Geloof nou maar dat een paard niet gedekt wordt als zij niet hengstig is en niet meewerkt...
Het is de merrie haar schuld want die wou wel! Waar gaat het heen in de wereld zeg! Als jij dit zo normaal vind. Ik hoef het ook echt niet te hebben dat een of andere hengst mijn merrie dekt en dat ze dan drachtig is..miss_kippie schreef:ja dat heb ik aan gegeven . en da zei dat hij eerst kijkt over drie weken en dat hij dan een spuit gaat geven . en ja ik weet niet of ze zelf gaat bellen. der ouders zeiden tegen mij alweer . dus ja wat moet ik daar nou mee.
yeye schreef:Mijn shetland hengstje staat achter een grote zware poort dus ontsnappen zal hij niet. Er komen wel vaak mensen vragen of ze hem even mogen "gebruiken". Dat mag van mij altijd (gratis natuurlijk). Moest het ooit gebeuren dat hij toch ontsnapt dan ben ik bereid om de gevolgen te vergoeden MAAR er zijn natuurlijk mensen die daar anders over denken...
IndianLady schreef:Sorry, maar ik lees al niet eens verder dan je titel. Waar zijn je hoofdletters en interpuncties (.,?!) en sinds wanneer is 'me' een bezittelijk voornaamwoord? Volgens mij is het nog altijd mijn of mn.
miss_kippie schreef:hij word al gek als ik alleen maar langs zijn wei loop. dus hij dacht nu .nu pak ik je . hij heeft eerst rondjes gelopen om haar heen en is achter der aan gegaan en toen zat hij der op. da wil pas over drie weken kijken en dan geeft hij der een spuit.
JoyCiej007 schreef:yeye schreef:Mijn shetland hengstje staat achter een grote zware poort dus ontsnappen zal hij niet. Er komen wel vaak mensen vragen of ze hem even mogen "gebruiken". Dat mag van mij altijd (gratis natuurlijk). Moest het ooit gebeuren dat hij toch ontsnapt dan ben ik bereid om de gevolgen te vergoeden MAAR er zijn natuurlijk mensen die daar anders over denken...
tsja, en zo help je dus alleen maar meer papierloze worsten op de markt te belanden..... jammer dat er nog steeds mensen zijn die met hun papierloze/niet goedgekeurde hengst laten dekken....
miss_kippie schreef:maar de eigenaar is dus boos op die vrouw die hem der in gezet heeft. omdat zei wist dat hij daar niet hoorde maar op dat landje drie stappen verder. dus ik zit er nu tussen en ik weet dat de eigenaar aansprakelijk is.
_Melissa schreef:ik kan niet uit je verhaal ophalen wat voor een hengst
want is het wel een shetje? anders kan je merrie mocht ze drachtig zijn het nog best wel eens moeilijk worden..
persoonlijk vind ik een ongevraagd veulen niet zo erg!
Kwijt raak je ze meestal toch wel!
miss_kippie schreef:maar de eigenaar is dus boos op die vrouw die hem der in gezet heeft. omdat zei wist dat hij daar niet hoorde maar op dat landje drie stappen verder. dus ik zit er nu tussen en ik weet dat de eigenaar aansprakelijk is.
miss_kippie schreef:ja dat hebben we hem ook duidelijk gemaakt. en hij zie alweer dus hij heeft dit al een keer mee gemaakt. en over de da ik heb de da twee keer aan de lijn gehad en hij blijft zeggen dat hij over drie weken langs komt en dan die spuit geeft. andere da gebelt die zegt het zelfde.
miss_kippie schreef:hij word al gek als ik alleen maar langs zijn wei loop. dus hij dacht nu .nu pak ik je . hij heeft eerst rondjes gelopen om haar heen en is achter der aan gegaan en toen zat hij der op. da wil pas over drie weken kijken en dan geeft hij der een spuit.