Ik heb eigenlijk het idee dat bange mannen er gewoon niet aan beginnen en wij (de vrouwen) de dapperen zijn.
Is niet vervelend bedoeld hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ateo schreef:Oh ja, bij die strubbelingen liep hij ook nog eens een paar stoeltjes overhoop. Nou, mooi dat hij daar niet van op de kletter ging. Volgens mijn man en mijn instructeur kan ik me geen braver paard wensen. Menig andere zou ervan hevig vandoor gaan.
Margje schreef:ateo schreef:Oh ja, bij die strubbelingen liep hij ook nog eens een paar stoeltjes overhoop. Nou, mooi dat hij daar niet van op de kletter ging. Volgens mijn man en mijn instructeur kan ik me geen braver paard wensen. Menig andere zou ervan hevig vandoor gaan.
Dan had ik er al naast gestaan hoor! Nu niet, maar als ik net in zo'n dipje zat als jij nu... Komt vast goed, zie je het al weer wat meer zitten nu je even opnieuw bent begonnen? Mijn pony is trouwens ook niet bang voor wind, maar ik wel.
Misschien zijn er ook wel mannen die bang zijn maar zijn die gewoon niet zo gek om ondanks dat toch op een paard te klimmen? Die gaan gewoon lekker voetballen ofzo...
ateo schreef:Wat mij nu invalt. Zijn er ook mannen die bang zijn? Of zijn het alleen maar vrouwen/meisjes?
Ik heb eigenlijk het idee dat bange mannen er gewoon niet aan beginnen en wij (de vrouwen) de dapperen zijn.
Is niet vervelend bedoeld hoor
ateo schreef:Dat is het 'm nou net, je gedachtengang veranderen. Dat 'stel dat' is precies waar het bij mij ook om draait. Maar hoe doe je dat? Bach druppeltjes heb ik ook gebruikt. Die helpen bij mij niks. Helaas.
Oakland1990 schreef:Ik word zekerder van die druppeltjes, maar ik heb ook een heel bomproof paard, die schrikt nergens van, springt niet opzij en gaat niet lopen bokken. Dat opzich is ookal een geruststelling. Hij durft zich best wel eens aanstellen, maar je merkt wel duidelijk het verschil tussen aanstellen en bang zijn, maar bij beide geld: doorrijden.
silvia486 schreef:welke druppels van bach zijn het
ik wil ze ook proberen