Ik denk TS dat je gewoon moet leren paardrijden.. je zit nl niet op jouw kroonjuwelen maar op jouw zitbeen knobbels en die zitten toch echt aan de andere kant

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SjonnieZ schreef:Ik ken genoeg mannen die rijden en die werkelijk nooit klagen over problemen met hun kroonjuwelen.
Ik denk TS dat je gewoon moet leren paardrijden.. je zit nl niet op jouw kroonjuwelen maar op jouw zitbeen knobbels en die zitten toch echt aan de andere kant
Urbanus schreef:SjonnieZ schreef:Ik ken genoeg mannen die rijden en die werkelijk nooit klagen over problemen met hun kroonjuwelen.
Het is 10 jaar later, ik denk dat de ts wel iets heeft bedacht.
Ruiter2 schreef:Heb het gevonden! Het heet een dispensoir. Vond ook de site van Comfyballs.nl . Voor dames én heren.
Nagevraagd of ze ervaringstips hebben spécifiek voor het paardrijden.
Wordt vervolgd..
JMJ schreef:Ruiter2 schreef:Heb het gevonden! Het heet een dispensoir. Vond ook de site van Comfyballs.nl . Voor dames én heren.
Nagevraagd of ze ervaringstips hebben spécifiek voor het paardrijden.
Wordt vervolgd..
Als je met rijden last van je edele delen krijgt, ligt dat niet aan je ondergoed, maar aan je zit. Je kan beter investeren in een goede zit dan in speciaal ondergoed.
En de fietsbroek die hierboven geopperd wordt, zou ik al helemaal niet overwegen, dat lijkt me niet te doen een broek met zeem.